“Termenul de lucru 24 de luni. Nu o să fie nicio întârziere. Singura chestie, vedem ce găsim acolo”, a spus Victor Constantinescu, reprezentantul firmei constructoare, Tehnostrade, la Știrile ProTV.

Cea mai complicată parte a traseului necesită construirea unui pod de o jumătate de kilometru. Acesta va traversa Oltul în zona orașului Slatina. Întreg drumul are o lungime de 121 de kilometri dintre Craiova şi Piteşti vor costa peste 930 de milioane de euro, o parte din bani fiind asigurați din fonduri europene.

În acest context, ministrul Transporturilor Lucian Bode, a dat garanții că ”nu vor fi întârzieri la plata banilor, pentru că sunt fonduri europene”.

Noul drum expres va ajuta dezvoltarea economică a Olteniei. Ford, companie care are o fabrică la Craiova, a cerut de ani buni Guvernului realizarea unei astfel de șosele rapide. Pe un astfel de drum  viteza maximă admisă legal este de 100 km / h. Drumul va avea câte două benzi pe sens și porțiuni unde se va putea crește, legal, viteza la 130 km / h.

Când va fi gata, șoseaua, care nu ar mai intra în localități, va lega  Craiova de Constanța cu ajutorul autostrăzilor A1 şi A2.

Te-ar putea interesa și: