Brandul de ţară, miza pentru mari companii

Brandul de ţară, miza pentru mari companii

LICITAŢIE. Brandul de ţară este tot mai râvnit, astfel că Ministerul Turismului a primit un număr de 13 oferte de la diferite companii, multe dintre acestea şi cu prestigiu internaţional.

Saatchi & Saatchi Design, BBDO Portugal, McCann Erickson GmbH şi Brandflight AB se numără printre firmele care au depus oferte pentru a participa la licitaţia privind crearea brandului turistic al României. Realizarea brandului turistic va costa circa două milioane de euro, iar promovarea - aproximativ 73 de milioane de euro.

„Comisia Ministerului Turismului urmează să verifice în detaliu documentele depuse şi să stabilească ofertanţii calificaţi pentru cea de-a doua etapă a licitaţiei, etapă în care vor fi depuse şi evaluate ofertele tehnice, constând în proiectele de realizare a brandului turistic al României”, a anunţat ieri, într-un comunicat, ministerul condus de Elena Udrea.

Ne puteți urmări și pe Google News