BCR: Clienţii n-au întotdeauna dreptate

BCR: Clienţii n-au întotdeauna dreptate

În Comisia de Buget, Finanţe şi Bănci a Camerei Deputaţilor, astăzi s-a discutat Ordonanţa 50/2010 cu privire la creditele populaţiei aflate în derulare, prilej cu care s-au mai clarificat unele amendamente.

Unul din cele două votate, specifică faptul că aceste contracte de credit trebuie să conţină informaţii clare, complete şi uşor de înţeles. "Aceste informaţii vor fi detaliate sau explicate supliementar de către bancă la cererea consumatorului, înainte de semnarea contractului", se mai artă a în articolul 33. În acest moment, replicile din partea băncilor au început să apară.

"Nu trebuie să cădem în plasă, că clienţii au întotdeauna dreptate, sau că aceştia nu ştiu să citească un contract" a declarat Oana Petrescu, oficial BCR.

Potrivit lui Viorel Ştefan, preşedintele Comisiei de Buget, Finanţe şi Bănci, din punctul său de vedere clientul ar trebui să aibă întotdeauna dreptate pentru că el este cel care i-a votat.

Ne puteți urmări și pe Google News