În luna mai, magazinele Mihaelei Rădulescu au vândut doar 2.000 de produse pentru copii, după o investiţie de 1.100.000 de euro. Fără să dea cifre, "Zâna" se laudă că ea este în vârful vânzărilor.
După ce s-au întrecut în audienţe, în cărţi şi în tot felul de campanii, războiul celor mai mediatizate dive din România, Andreea Marin Bănică şi Mihaela Rădulescu (fostă şi Bănică) s-a mutat în faţa casei de marcat. Hainele pentru copii din colecţia "Violet" by Andreea Marin se vând ca pâinea caldă în Carrefour, pe când cele din magazinul Mihaelei, "Picioru’ Gras", nu aduc niciun euro profit vedetei.
Următoarul duel se va purta peste hotare, fiindcă ambele au luat decizia să-şi extindă magazinele în afara ţării. Momentan, Andreea încă analizează ofertele, pe când Mihaela are deja o destinaţie: Monaco.
Hainele de la "Picioru’ Gras", produse la Suceava
Mihaela a fost prima care a venit cu ideea hainelor pentru copii, în iulie 2009. "Sunt simple, fără ornamente de prostgust, fără înscrisuri penibile", a spus Mihaela. Preţurile pleacă de la 30 de lei - saboţi din plastic - şi ajung până la 300 de lei pentru un palton.
Dacă Elan Schwartzenberg, fostul soţ al Mihaelei şi acţionar cu 51%, se ocupă de cifre, aportul Mihaelei este la creaţie, execuţie şi marketing, împreună cu două colege, Magda şi Roxana. "Apoi sunt femeile care muncesc la fabrică. Mă bucur că le putem plăti salariul la timp şi le putem transmite încrederea că nu-şi vor pierde slujba", a mai adăugat vedeta.
Alege şi comandă materialele pentru sezonul următor cu Magda, execută tiparele, scoate câteva modele-test cu care îmbracă copiii, iar apoi decide colecţia finală. Până în prezent, în cele şapte magazine "Picioru’ Gras" s-au făcut investiţii de 1.100.000 euro, dar nu au scos nici măcar un euro profit. "Din păcate, încă suntem pe pierdere. Dar aşa am estimat primul an de activitate.
Sper ca în al doilea an să nu mai trebuiască să aduc bani de acasă pentru plata chiriilor şi a salariilor", a declarat acţionarul majoritar. În luna mai, s-au vândut peste 2.000 de produse. "Trist e că trei magazine din provincie vând cât unul din Bucureşti", este concluzia lui Elan.
BUCUREŞTI. Cel de-al doilea magazin din lanţul "Picioru Gras" s-a deschis la Băneasa Shopping City FOTO: CODRIN PRISECARU
Secretul "Violet": body-ul extensibil
Andreea Marin a intrat pe piaţă la finalul anului trecut, în decembrie, la cereea Carrefour. Şi-a găsit şi un partener puternic: Irina Schrotter, care a şi semnat colecţia "Violet". "Eu mă ocup cu prioritate de partea de comunicare a brandului «Violet», mă implic în design, în realizarea conceptelor pentru evenimentele noastre", a mai spus Andreea. După ce a luat medalia de aur la Salonul Internaţional de Inventică de la Geneva pentru body-ul extensibil, acesta a devenit cel mai vândut produs. Potrivit unui comunicat de presă Carrefour, colecţia "Violet" este în topul vânzărilor.
"Suntem pe pierdere. În luna mai am vândut peste 2.000 de produse. Apreciez aportul Mihaelei ca fiind extrem de important în această perioadă şi cred că l-aş putea cuantifica la 10%.“, ELAN SCHWARTZENBERG, acţionar 51%
"Cifrele sunt confidenţiale, dar Carrefour v-a oferit un comunicat de presă care spunea clar că produsele Violet erau pe primul loc în topul vânzărilor la categoria lor.“, ANDREEA MARIN, vedetă de televiziune
RIVALE
Ce au împărţit vedetele
Mihaela a avut audienţe scăzute cu "Duminica în familie", de pe Antena 1, pe când Andreea Marin nu avea un rival sâmbătă seara cu "Surprize-surprize", de pe TVR 1. Ultima carte lansată, "Nişte răspunsuri", de Mihaela Rădulescu a fost, în 2009, foarte bine vândută.
Un an mai târziu, Andreea Marin Bănică a dat drumul şi ea pe piaţă volumului "Preţuieşte viaţa", cu un ecou mai mic. Sunt la egalitate la copii: Andreea Marin Bănică o fetiţă, iar Mihaela un băiat.
În prezent, adevăratul şah-mat îl dă căsătoria dintre Andreea şi Ştefan Bănică Jr., fostul soţ al Mihaelei Rădulescu. Mariajul dintre ea şi Bănică a durat cinci ani.