Proiectele de autostradă incluse în Master Plan sunt: Sibiu – Brașov,Comarnic  – Brașov, Ploiești  -Comarnic, Gilău  – Borș, Pitești – Craiova, Brașov  – Bacău, Pitești –Sibiu, Bacău – Pașcani, Târgu Neamț – Ungheni, Târgu Mureș – Târgu Neamț. 

Potrivit planului, cea mai scumpă autostradă este Târgu Mureș – Târgu Neamț, pentru care a fost calculat 2,9 miliarde de euro. Comarnic – Brașov ar urma să coste sub un miliard de euro, iar Sibiu  – Pitești  – 1,6 miliarde de euro. 

Cel mai scump tronson ar urma să fie construit în cazul Comarnic Brașov, unde un kilometru de autostradă, pe un anumit tronsonul Posada  – Azuga sau pe Azuga – Surduc, ar urma să coste 21 de milioane de euro. 
Costurile de construcție prevăzute pentru autostrăzi sunt: 

Sibiu  -Brașov  – 816 milioane de euro, cu un cost per kilometru de 6-7 milioane de euro, în funcție de tronson

Comarnic  – Brașov –  997 milioane de euro, cu un cost mediu per kilometru cuprins între 7 și 21 de milioane de euro

Ploiești  -Comarnic – 306 milioane de euro, cu un cost per kilometru de 6 milioane de euro

Gilău  – Borș –  1,3 miliarde de euro, cu un cost per kilometru cuprins între 3,7 și 10 milioane de euro

Pitești – Craiova – 899 milioane de euro, cu un cost per kilometru de circa 7 milioane de euro

Brașov  – Bacău – 1,8 miliarde de euro, cu un cost per kilometru cuprins între 6 milioane de euro și 15,7 milioane de euro

Pitești –Sibiu – 1,6 miliarde de euro, cu un cost per kilometru cuprins între 6 și 18 milioane de euro

Bacău – Pașcani- 485 milioane de euro, cu un cost per kilometru de circa 6 milioane de euro

Târgu Neamț – Ungheni – 1,12 miliarde de euro, cu un cost per kilometru cuprins între 7,7 și 9,5 milioane de euro

Târgu Mureș – Târgu Neamț-  2,9 miliarde de euro, cu un cost per kilometru cuprins între 9,1 și 19,7 milioane de eruo

În plan este inclusă și Variantă de ocolire a Buucreștiului, pentru care a fost calculat un cost de 1,3 miliarde de euro, cu un cost per kilometru în valoare de 13,1 milioane de euro.