Zebra s-a închis, „pietonii“ se vor vinde pe Lipscani
- Adam Popescu
- 4 aprilie 2008, 03:00
Zebra Society, magazinul cu dichis şi haine unicat de pe Calea Victoriei, s-a închis.
Buticul de modă, punct de atracţie pentru bucureştenii reticenţi la produsele de duzină, a rezistat în gangul de lângă Green Hours trei ani. O parte din accesoriile inedite care erau disponibile la Zebra Society vor fi de găsit în Centrul Vechi al Capitalei, într-un nou magazin, până la sfârşitul lunii aprilie. Creaţii speciale, preţuri pe măsură „Zebra s-a închis. În trei săptămâni, sper, va fi gata magazinul din zona Lipscani, din apropierea străzii Gabroveni. Aici se vor găsi numai accesorii, nu şi haine“, a precizat designerul Carla Szabo, una dintre proprietarele fostului magazin de pe Calea Victoriei, nr. 122. Broşa „Pieton roşu“ sau „Pieton verde“, „Buburuza“ sau „I Say Love“, cercelul „Cercel“ sau „Ghilimele“ - creaţiile inedite şi haioase semnate de Carla Szabo, purtate în piept de multe tinere ale Capitalei - toate şi multe altele, mai noi, se vor găsi în Bucureştiul vechi, promite designerul.
Deschis de Carla şi Raluca, ambele creatoare de modă din noul val, magazinul Zebra Society era mereu plin de haine şi accesorii Fornarina sau French Connection, încălţăminte Bronx Shoes şi multe creaţii unicat sau în serii limitate. Între designerii românii pe care i-a promovat Zebra în cei trei ani sunt Maria Lungu, Bianca Popp, Adelina Ivan (Zasha), Adrian Oianu (Clorofilliana), Oana Manolescu, Ana Alexe, Daniela Manescu, CareCutare, Roxana Davidescu sau Kinga Varga.
Un „apartament“ cu etaj, în care puteai să răscoleşti rafturile şi să iei la rost umeraşele, Zebra era un magazin mai mult pentru fete cu buget consistent pentru shoppingul lunar, făcut pe ritm de jazz. Hainele de aici costau între 600 şi 900 de lei, iar accesoriile - între 20 şi 60 de lei.