Telemobil, operatorul de telefonie mobilă Zapp, a trecut de ieri şi pe piaţa prepaid, lansând cartela preplătită Zapp NoPay.
Serviciul se bazează foarte mult şi pe ofertele concurente, deoarece clienţii „NoPay“ primesc câte 8 eurocenţi pentru fiecare minut de convorbire primit din celelalte reţele naţionale şi chiar internaţionale, fie că sunt mobile sau fixe. Oferta „nou-născută“ iese pe piaţă la un preţ de 149 de lei cu TVA inclus, pachetul de start-up cuprinzând un telefon Z320i şi 20 de euro credit. Pentru apelurile efectuate către un alt utilizator Telemobil, clientul Zapp NoPay va plăti 0,16 euro/minut, iar în reţea costul unei convorbiri va fi de 0,08 euro/minut. Mesajele text trimise către alte reţele mobile vor fi taxate cu 4 eurocenţi/sms.
Pentru un SMS primit, clientul Zapp NoPay va avea posibilitatea să transmită un mesaj scris către orice reţea mobilă naţională. Reîncărcarea serviciului prepaid este posibilă prin două modalităţi: prin cartela de reîncărcare, care e disponibilă la valori de 4, 7, 10 şi 15 euro, şi prin reîncărcare electronică, între 4 şi 15 euro. Dai bip chiar dacă nu ai credit Utilizatorul unei astfel de cartele poate da bip către orice număr din orice reţea chiar şi după ce şi-a consumat creditul sau a fost depăşită perioada de 360 de zile de valabilitate a acestuia. „S-au luat măsuri pentru ca, în momentul în care apelantul sună şi nu mai are credit, apelul să fie oprit imediat după ce a fost dat. Dacă totuşi se răspunde, ceea ce nu excludem, pot fi şi excepţii, Zapp plăteşte“, a declarat Chris Bataillard, CEO Zapp.
Mai mult, utilizatorul beneficiază de o perioadă de graţie de 300 de zile după terminarea perioadei active a cartelei. Pachetul poate fi achiziţionat din magazinele proprii, de la partenerii Zapp, precum şi din alte puncte de vânzare din Carrefour, Real, Metro, Domo sau Emag. „Piaţa prepaid este una foarte aglomerată. Noul produs este de fapt un sub brand Zapp. Acesta se defineşte vizual prin culorile distincte de galben şi negru“, a mai spus şeful Zapp. Cele două culori sunt împrumutate de la compania soră din Portugalia.
Noile spoturi publicitare care vor apărea pe canalele de media vor folosi ca şi comparaţie alte oferte de la companiile de telefonie concurente. „Este publicitate comparativă, şi aceasta este permisă de lege. Nu folosim sub nicio formă mesaje prin care să denigrăm celelalte companii“, ne-a declarat Laurenţiu Anghel, legal manager al Zapp.