Produsele aduse la târg, de la piese de îmbrăcăminte, articole de uz casnic până la mobilă şi materiale de construcţii, vor fi vândute la preţuri reduse cu cel puţin o treime din valoarea iniţială.

Lichidare rapidă de stoc

„Opţiunea pentru adoptarea în premieră a conceptului de outlet vine în sprijinul accelerării ritmului de înnoire a colecţiilor din magazine. Firmele participante vor avea posibilitatea de a lichida stocurile într-un timp scurt fiind sprijinite astfel în deblocarea unor fonduri imobilizate, iar cumpărătorii vor putea achiziţiona bunuri de calitate superioară la un preţ avantajos”, spune Mihaela Lupu, managerul de proiect.

La târg sunt invitate firme care consideră că acest concept reprezintă o oportunitate în afaceri pe timp de criză. Evenimentul CCIAT va avea loc în perioada 25 – 28 iunie, la Centrul Regional de Afaceri din Timişoara.

ALTERNATIVĂ

Shopping în străinătate

Timişoara are în derulare două astfel de proiecte comerciale de tip outlet. În aşteptarea primului outlet adevărat, timişorenii care vor haine ieftine dar de marcă, aleg outleturile sau străzile comerciale din străinătate.

Pentru bănăţeni, cel mai popular outlet din Europa se găseşte în apropiere de capitala Austriei, în Designer Outlet Parndorf găsind peste 150 de magazine, cu 600 de mărci internaţionale. Complexul este situat pe autostrada A4, la circa 40 kilometri de Viena. O altă variantă este principala arteră comercială vieneză, Mariahilfer Strasse.