„SuperBingo” şi „Divertis” au împărţit frăţeşte masa de Paşte

„SuperBingo” şi „Divertis” au împărţit frăţeşte masa de Paşte

Duminică seara, Antena 1 şi Pro TV au înregistrat scoruri aproximativ egale în măsurătorile de audienţă. În Noaptea de Înviere, românii au preferat însă postul din Pache Protopopescu.

 „Bătălia” de anul acesta în materie de audienţe, pentru weekendul de Paşte, a fost foarte strânsă. Potrivit datelor oferite de GfK România, Antena 1 şi Pro TV au înregistrat scoruri aproximativ egale, fiind urmate de televiziunea publică.

Ziua de Paşte a început pentru români, după datele GfK, cu TVR 1, mai exact cu „De ce-l iubim pe Florin”, dedicată lui Florin Piersic. Între orele 13.00 şi 14.00, emisiunea a devenit lider de audienţă, cu un rating de 2,3%. Tot TVR 1 a stat în capul listei până la ora 16.00, cu emisiunea „La masa de Paşte”, prezentată de Iuliana Tudor, care a înregistrat un rating de 3,3% (396.000 de telespectatori).

După ora 16.30, Mihaela Rădulescu a preluat frâiele. Revenită la Antena 1 cu o ediţie specială de divertisment, „Paşte în familie”, vedeta a reuşit să adune 2,5 puncte de rating până la ora 19.00, ajungând lider pe tronson, peste Pro TV (care a atins 2,4% rating cu un film, „Zoom - Academia supereroilor”).

Bani şi lăutari, până după miezul nopţii

Minutul de aur al emisiunii a fost înregistrat la 17.48, când în faţa televizoarelor s-au aflat 646.000 de telespectatori, cifră rezultată din mediul urban. Printre cei care au fost alături de Mihaela Rădulescu în platou s-au numărat Alexandru Arşinel, Stela Popescu, trupa Proconsul, Elena Gheorghe, Delia şi Dida Drăgan.

Aproximativ 2 puncte de rating a bifat şi Kanal D cu petrecerea cu lăutari din „La şuetă cu Bahmu”, începută la ora 19.00. În seara de duminică, românii care au rămas în faţa micilor ecrane au butonat între „Superbingo Metropolis” şi „Divertis”.

Romică Ţociu, Cornel Palade, Raluca Lăzăruţ şi Escu, gazdele emisiunii „SuperBingo Metropolis”, împreună cu invitaţii lor (Viorica şi Ioniţă de la Clejani şi trupa de dans Flamingo Boys and Girls), au oferit premii suficient de multe încât să adune şi audienţe pe măsură.

În intervalul 20.00-2.00 şi pe un target de 15-54 urban, Antena 1 a acumulat 5 puncte de rating, minutul de aur fiind înregistrat la ora 21.50, cu 10% rating, procent transformat în 1.156.000 de telespectatori. Valoarea totală a premiilor puse în joc la Super- Bingo a fost de 4 milioane de euro, iar numărul celor care au câştigat în duminica de Paşte este de 7.581.

Marele premiu încă nu a fost câştigat, însă în ediţia de duminică, norocosul poate beneficia de 1,7 milioane de euro. Antena 1 a fost însă lider pe tronson abia după ce s-au încheiat cele două show-uri de comedie „Divertis-Land of Jokes” şi „Divertis-Serviciul Român de Comedie”.

Difuzate în intervalul 20.30-22.30, cele două au înregistrat în medie 5,5% rating (660.000 de telespectatori), puţin mai mult decât concurenta din Băneasa.

Pro TV, lider de Înviere

Aceleaşi posturi şi-au disputat „supremaţia” şi în seara de sâmbătă. Începând cu ora 20.15, emisiunea „Aş vrea eu”, difuzată pe Pro TV, a adunat 5,1% rating, în comparaţie cu Antena 1, care a înregistrat doar 3,8% rating, cu show-ul „În puii mei”.

„Pisicile aristocrate” de la Prima TV au fost urmărite de 300.000 de telespectatori - 2,5 puncte de rating, iar filmul care a câştigat Oscarul în 2009, „Vagabondul milionar”, i-a adus Pro TV-ului o medie de 6% rating, în jur de 720.000 de privitori.

În ceea ce priveşte transmisiunea de la Slujba de Înviere, postul preferat de români a fost tot Pro-ul, cu 2,5 puncte de rating.

Ne puteți urmări și pe Google News