Manchester United a anunţat că a încheiat un contract de sponsorizare cu compania americană de asigurări Aon Corporation, care îi va aduce clubului de pe Old Trafford 92 de milioane de euro în următorii patru ani.
Contractul o trimite pe Manchester United pe primul loc în ierarhia veniturilor din sponsorizări din fotbalul mondial, în faţa cluburilor Juventus Torino, Bayern Munchen, Real Madrid și Chelsea Londra.
Directorul executiv al "diavolilor roşii", David Gill, a confirmat că Aon va înlocui pe tricourile echipei numele unei alte companii americane de asigurări, AIG, de la începutul sezonului 2010/11.
Juventus va rămâne totuşi, pentru încă un sezon, echipa cu cel mai mare contract de sponsorizare din istoria fotbalului. Italienii primesc, conform unui contract semnat, în vara anului 2005, cu compania petrolieră libiană Tamoil, 110 de milioane de euro pe o perioadă de cinci ani.
La vârful ierarhiei europene a sponsorizărilor în fotbal se mai regăsesc echipele Bayern Munchen (T-Mobile) cu 15 milioane de euro anual și Real Madrid şi AC Milan, ambele sponsorizate de agenţia de pariuri Bwin, care le oferă aproximativ 14 milioane de euro pe sezon.
CITIŢI ŞI: Cluburile englezeşti, afundate în datorii