Pe langa "Surprize, surprize", incepand din 28 februarie, Andreea Marin Banica va prezenta la TVR1 inca un show de anvergura, "Sub alt chip".
Preluata dupa un format al Zodiak Television World, casa de productie si distributie de programe din Danemarca, emisiunea a fost difuzata in tari precum Franta, Turcia si Lituania, precum si in Orientul Mijlociu. Vine si in Romania, beneficiind de un amfitrion de top, de invitati unul si unul, cel putin asa ne asigura producatorii, de decoruri deosebite, precum si de povesti incredibile.
Exercitiu de imaginatie
Show-ul „Sub alt chip” se doreste o lectie de viata, cu vedete puse sa reactioneze in situatii limita, ipotetic vorbind. „Ce faci daca urasti tatal copilului pe care il porti in pantece? Urmeaza avortul sau micutul va trai?” este doar un exemplu. Dar ce te faci daca esti mama a doi copii, prinsa impreuna cu ei intr-un vartej de ape si nu poti tine in brate si salva decat unul?, alta intrebare la care putin probabil sa poata raspunde cineva. Vedeta mizeaza pe maturitatea invitatilor sai, pe simtul umorului, pe jocul imaginatiei, pe puterea lor de a se inchipui in situatii delicate, „neintalnite de ei insisi in viata reala dar traite de altii”.
„Voi fi directorul si moderatorul unui nou program pe TVR 1, anul acesta in paralel cu “Surprizele” de sambata, dar fara nicio legatura cu acestea. Noua emisiune este realizata intr-un studio grandios si realizat cu eleganta si accente moderne, cu un public de peste 100 de oaspeti, in care protagonistii sunt, de fiecare data, doua celebritati cu experienta de viata binecunoscuta publicului”, isi prezinta Andreea viitoarea emisiune.
“Nu se pune problema de comparatie intre cele doua show-uri prezentate de Andreea. In afara faptului ca ambele sunt formate internationale de succes si au, ce-i drept, aceeasi moderatoare, diferentele sunt majore. Ma refer la tipul de poveste propus (axat pe doua vedete in cazul „Sub alt chip”) si la audienta pe care dorim sa o atragem: un public tanar, la curent cu noile tendinte”, spune presedintele director-general al TVR, care adauga ca nu crede ca publicul sa sufere de intoxicare cu Andreea.
„Ne-am gandit la un nou format de succes din momentul in care ne-am hotarat sa renuntam la „Iarta-ma!”. Aveam nevoie de un show de amploare si cu succes deja verificat in tari din afara cu care sa intregim programele noastre. Am discutat cu cei de la Prime Time si ne-au facut propunerea pentru „If”. Am cazut de acord si iata ca, din 28, suntem pregatiti sa ne facem aparitia”, mai declarea Tudor Giurgiu.
Gata cu „Surprizele”?
Este prima data dupa opt ani de continuitate a „Surprizelor”, cand Andreea pare ca doreste sa se rupa de emisiunea care a consacrat-o drept una dintre cele mai sigure aspiratoare de audienta din peisajul televiziunilor autohtone. In luna decembrie a acestui an ia sfarsit contractul dintre TVR si Prime Time World Broadcast, compania patronata de Valeriu Lazarov, care produce „Surprize, surprize”, iar decizia Andreei de nu reinnoi acest contract ramane ferma: „Am declarat ca voi mai face cel mult un an de “Surprize”, datorez aceasta “tranzitie” publicului meu de milioane de romani pentru care am un mare respect si care are inca nevoie de noi. Nu vreau sa aiba senzatia ca imi parasesc brusc responsabilitatile create in timp. In fiecare an am incheiat contractele pentru posturile de director, respectiv moderator pentru perioada ianuarie-decembrie, nu e nicio noutate, ci rutina”.
„Mai uniti pe zi ce trece”
Pe 13 ianuarie, Andreea si Stefan Banica Jr. au implinit un an de mariaj, moment care a fost marcat de cele doua vedete departe de ochii lumii, intr-o vacanta in doi, peste hotare. Ce s-a schimbat in acest an de cand sunt sot si sotie? „S-a schimbat totul in mine, de la modul de a vedea viata, la programul fiecarei zile si pana la dorinta de a ajunge acasa mai degraba de a fi oriunde altundeva pe pamant. In ceea ce ne priveste ca si cuplu, cred ca cea mai importanta schimbare este faptul ca am devenit mai uniti pe zi ce trece”.
Andreea isi schimba parul
Odata cu „Sub alt chip”, infatisarea Andreei a suferit o modificare. „Nu sunt adepta ‚schimbarii de look’ pe post de strategie de marketing, din punctul meu de vedere, asta nu te ajuta sa fii mai bun in profesie, e doar o pacaleala pentru cei care nu au ceva consistent de oferit in meserie. M-am tuns pentru ca mi-era dor de comoditatea vremurilor cand prezentam stirile, asa ca am transformat gluma dintr-o zi de ianuarie in decizia de a reveni, pentru un timp, la alura de altadata.