Saint-Gobain Romania, creştere puternică şi în 2008

Saint-Gobain Romania, creştere puternică şi în 2008

Anul 2008 a fost un an bun pentru grupul Saint-Gobain în România, afacerile grupului înregistrând o creştere de 16,87% faţă de anul precedent. Cifra de afaceri consolidată a celor nouă companii membre ale grupului a atins 214 milioane de euro, cu peste 30 de milioane de euro mai mult faţă de cele 183,1 milioane de euro realizate în 2007.

Anul trecut toate companiile Saint-Gobain din România au obţinut cifre de afaceri mai mari decât în 2007.

“Creşterea procentuală din 2008 poate părea modestă faţă de cea din 2007, care depăşise cu mult 100%.  Trebuie însă remarcat că 2007 a fost pe de o parte anul în care au început activitatea atât fabrica de sticlă de la Călăraşi, cât şi noua linie de producţie de vată minerală de la fabrica din Ploieşti a Saint-Gobain Isover, iar pe de altă parte a fost şi anul în care noi companii – şi mă refer în primul rând la Rigips Romania – au fost integrate în grupul Saint-Gobain”, a explicat Olivier Lluansi, Director General Saint-Gobain pentru Europa de Sud-Est.

Chiar şi în condiţiile creşterii explozive a cererii pe piaţa românească în prima jumătate a anului trecut, Saint-Gobain România a rămas si în 2008 un exportator redutabil, companiile grupului realizând anul trecut exporturi de peste 56,2 milioane de euro. 

Principalele pieţe de export au fost cele din Balcani şi bazinul Mării Negre, dar şi din regiuni mai îndepărtate, ţări din Orientul Mijlociu, ca Iordania, Egipt, Liban, Bahrein – precum şi Polonia şi chiar Franţa.  Valoric, diversele sortimente de sticlă produse la Călăraşi au avut în 2008 ponderea cea mai importantă în structura exporturilor Saint-Gobain România.

*Materialele apărute în această secţiune reprezintă conţinut publicitar.

Ne puteți urmări și pe Google News