Editura Evenimentul si Capital

Românii cred în Mercedes şi în Nokia

0b8b2e5aa1c4967c6e93584f79cc11c3
Autor: | | 10 Comentarii | 0 Vizualizari

Conaţionalii consideră că se pot bizui pe aceste mărci, reiese dintr-un studiu realizat de revista „Reader’s Digest”.

###Românii au cea mai mare încredere în automobilele Mercedes, în telefoanele Nokia şi în computerele Dell, reiese din studiul European Trusted Brands, realizat de revista „Reader’s Digest”. La capitolul carduri de credit, conaţionalii au ales brandul Visa, iar la cosmetice marca germană Nivea. Detergentul care se bucură de cel mai înalt nivel de apreciere printre români este Ariel, iar cerealele Nestlé conduc şi ele la categoria lor. În acelaşi timp, belgienii şi ruşii preferă maşinile Toyota, în timp ce austriecii, nemţii, polonezii şi elveţienii consideră că marca Volkswagen face toţi banii. La capitolul aparate foto, brandul japonez Canon a ieşit pe locul întâi în topul încrederii, în aproape toate statele incluse în studiu. Aceeaşi perfo rmanţă au mai stabilit-o pe categoriile lor mărcile Nokia, la telefoane mobile, şi Visa, la carduri bancare. Pe timp de criză, oamenii aleg produse cunoscute La produse cosmetice, Nivea mai este pe primul loc şi în Austria, Belgia, Portugalia şi Elveţia. Pe de altă parte, germanii, francezii, olandezii şi suedezii au cea mai mare încredere în brandul Yves Rocher. „Sincer, oamenii caută acum produse pe care să se poată baza şi în care să aibă încredere”, a declarat Jim Stengel, directorul de marketing şef al Procter&Gamble. Această nevoie este cu atât mai mare, în condiţiile actuale determinate de criză, când oamenii sunt reticenţi în a cheltui şi cumpără cu precădere produse cunoscute. Computerele Dell se bucură de un nivel ridicat de încredere şi în Marea Britanie şi Elveţia. Restul statelor europene au nominalizat brandul HP ca fiind cel mai apreciat. Pe lângă români, şi francezii, cehii, ungurii, olandezii şi spaniolii preferă să-şi spele rufele tot cu detergentul Ariel. Brandul Persil se bucură însă şi el de mare apreciere în rândul austriecilor, al germanilor şi al britanicilor. Studiul Reader’s Digest Trusted Brands a fost realizat în 16 state europene, în care se vorbesc 14 limbi diferite, fiind intervievate peste 23.000 de persoane.

ULTIMA ORA. Cu cine STA IN CELULA Radu Mazare!

Pagina 1 din 1


Tag-uri:



Stirile zilei

Alte articole din categoria: Economie

Alte articole din categorie

capital.ro
libertatea.ro
rtv.net
fanatik.ro
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
playtech.ro
unica.ro
dcnews.ro
stiridiaspora.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE ŞI