Invitaţii lui Dan Negru din studioul Antenei 1 au învins în bătălia audienţelor de Revelion.
Pentru al nouălea an consecutiv, postul Antena 1 a fost lider absolut de audienţă în noaptea dintre ani. Cei care au rămas în casă şi s-au uitat la televizor au preferat, în cea mai mare parte, să urmărească, la cumpăna dintre ani, programul „Paranghelion“ al postului din Băneasa.
Antena 1 conduce în topul preferinţelor telespectatorilor din mediul urban, precum şi al persoanelor cu vârsta peste 18 ani, conform datelor furnizate de instituţia de sondare a opiniei publice Growth for Knowledge (GfK) România.
Amfitrionul „Paranghelionului“, Dan Negru, a reuşit să-şi doboare propriul record în materie, fiind pentru a noua oară, în cariera lui de la Antena 1, când programul de Revelion prezentat de el devine lider de audienţă. Noutatea este dată de faptul că, în jurul orei 0.00, la momentul trecerii dintre ani, telespectatorii nu au mai schimbat pe TVR 1, ca în anii trecuţi: televiziunea publică devenea în fiecare an, pe acest tronson, lider de audienţă datorită tradiţionalului mesaj de Anul Nou al preşedintelui României, fie el Constantinescu, Iliescu sau Băsescu. Antena 1 rămâne lider de audienţă şi la miezul nopţii, ceea ce arată că telespectatorii au preferat „istoria distracţiei“ cu Adi Minune, Adi de la Vâlcea, Vali Vijelie şi Nicolae Guţă discursului prezidenţ ial ţinut de Traian Băsescu în Piaţa Sfatului din Braşov. „Acesta este tristul adevăr“
Antena 1 deţine această poziţie fruntaşă începând de la ora 20.30, când au intrat în scenă „veteranii“ de la Divertis, pe care i-au urmărit 1.550.000 de telespectatori (13,6% rating). Pe întregul interval orar de difuzare - 22.30-2.00 - 1.424.000 de români s-au uitat la „Paranghelion“ (12,5% rating). Minutul de aur sa înregistrat la ora 0.20, când la Antena 1 se uitau 2.311.000 de români (20,3% rating).
„Situaţia este asemănătoare cu anii trecuţi, când televiziunile care aduceau manelişti în programul de Revelion se impuneau în cursa pentru audienţă. Este o chestiune de gust. O mare parte a publicului român este amatoare de manele. Iar mare parte din publicul care ascultă manele a stat acasă în noaptea dintre ani. Antena 1 s-a axat pe manelişti şi a devenit lider de audienţă. Pro TV a avut, în acest an, un Revelion „curăţel“, iar TVR 1 unul tradiţional, cu muzică populară, lăutărească şi uşoară, un show fără manele. Dar iată că nu au avut acelaşi succes. Acesta este tristul adevăr: cea mai mare parte au preferat (şi de Revelion) manelele“, comentează analistul media Petrişor Obae. Pro TV-ul, la jumătate
Diferenţa dintre Antena 1 şi principalul competitor, Pro TV - care a avut o emisiune specială prezentată de Cătălin Măruţă - este destul de mare: în acelaşi interval orar, Pro TV-ul a avut 6,7% rating, echivalentul a aproximativ 763.000 de spectatori. O figură frumoasă a făcut postul de nişă Realitatea TV, care a înregistrat, pe intervalul orar 22.00-2.00, un rating de 1,4% (155.000 de spectatori), situându-se pe locul 6. La momentul trecerii dintre ani, adică la ora 0.00, primele trei poziţii ale clasamentului arată astfel: Antena 1, cu 12,1% (1.184.000 de români), urmată de TVR 1, care a transmis discursul preşedintelui Băsescu (11,8% rating, 1.166.000), iar pe locul trei, Pro TV, cu 7,5% rating şi 740.000 de telespectatori.
O revenire frumoasă a avut TVR 1 pe 1 ianuarie, când între orele 12.15 şi 15.00 a fost lider de audienţă, 438.000 de telespectatori urmărind tradiţionalul Concert de Anul Nou de la Viena.