România, promovată pe CNN, Euronews şi Eurosport. VEZI IMAGINILE VIDEO

România, promovată pe CNN, Euronews şi Eurosport. VEZI IMAGINILE VIDEO

Destinaţia turistică România va fi promovată timp de un an, pe trei posturi internaţionale de televiziune, CNN, Euronews şi Eurosport. Campania, demarată de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT), costă aproape 5 milioane de euro, din fonduri europene.

În cadrul campaniei de promovare, care se va desfăşura timp de 12 luni, vor fi difuzate spoturi publicitare de 30 şi 20 de secunde pe CNN, Euronews şi Eurosport. Va fi un spot general de prezentare de 30 secunde şi câte două spoturi de 20 secunde pentru turismul în natură şi cel cultural. "Conceptul spoturilor subliniază valorile României, resursele unice incontestabile, avantajul competitiv de a se putea baza încă pe o natură în mare parte neatinsă şi sănătoasă, o resursă rară şi valoroasă pentru viitorii vizitatori. Conceptul creativ al spoturilor pune în valoare moştenirea culturală românească, un mix bogat de influenţe istorice, autenticitate românească şi tradiţional", descriu spoturile reprezentanţii Ministerului Dezvoltării, într-un comunicat de presă. Cum au fost selectate posturile TV

Posturile de televiziune au fost selectate în funcţie de audienţa în rândul persoanelor cu venituri peste medie care călătoresc în interes de afaceri şi de plăcere, de cel puţin şase ori pe an, conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010.

Campania urmăreşte să promoveze brandul turistic naţional pe canalele internaţionale de televiziune, în scopul creării unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică, al creşterii gradului de cunoaştere a ţării noastre pe plan internaţional, al consolidării vizuale a brandului de destinaţie şi al creşterii numărului de turişti.

Ne puteți urmări și pe Google News

Valoarea totală a campaniei de promovare este de 4,96 milioane euro cu TVA, fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa 5, operaţiunea "Crearea unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică prin definirea şi promovarea brandului turistic naţional".

Compania câştigătoare a licitaţiei prin care s-au achiziţionat serviciile de publicitate este MediaA Investment Communication SRL.