Firma care va crea brandul turistic naţional al României va fi selectată în urma unei licitaţii internaţionale, până la finele lunii aprilie.
Una dintre condiţiile impuse participanţilor e ca aceştia să mai fi realizat un astfel de proiect, anunţă Ministerul Turismului. „Anunţul privind licitaţia va apărea în ziarele internaţionale până la sfârşitul lui martie, iar în decurs de 20 de zile de la apariţia anunţului, aşteptăm ofertele”, a afirmat Ştefan Lungu, director de comunicare în Ministerul Turismului. Potrivit acestuia, la competiţie se aşteaptă să participe numai companii care au gestionat un proiect de branding similar, a cărui valoare este egală sau mai mare decât 30% din valoarea proiectului curent.
Compania câştigătoare va trebui să efectueze studii pentru stabilirea imaginii curente a României, să identifice avantajele şi să creeze un concept şi o strategie pentru implementare. Realizarea brandului va costa două milioane de euro, iar implementarea, 73 de milioane de euro, bani alocaţi din fondurile Uniunii Europene.