Producătorii de autoturisme pun mare preţ, în ultima vreme, pe soluţiille digitale de conectare la spaţiul virtual şi la reţelele de socializare. Renault va prezenta o tabletă care va echipa viitoarele sale modele.
Oricât ar părea de neverosimil, trendul eco pare să intre într-un oarecare con de umbră în industria auto.
În ultima vreme, producătorii de maşini pun mare preţ pe soluţiille digitale de conectare la spaţiul virtual şi la reţelele de socializare.
Lucru care se poate lesne remarca în spoturile care însoţesc lansările celor mai noi modele, unele care pun în prim-plan găselniţele tehnologice din această zonă.
Renault a anunţat astăzi că va prezenta, la salonul "LeWeb'11", cea mai importantă expoziţie europeană a antreprenorilor din digital, o tabletă - R-LINK - care va echipa viitoarele sale modele.
Aţi citit bine - o tabletă. Tactilă şi conectată, după cum a ţinut să precizeaze producătorul.
R-LINK are un ecran tactil de 7 inchi, cu comenzi pe volan şi recunoaştere vocală, care-i permite şoferului să controleze funcţionalităţile sistemului fără a-şi lua ochii de la traseu.
Tableta furnizează soluţii de conectivitate cu un set de aplicaţii via AppStore (R-LINK Store).
<iframe frameborder="0" src="http://www.youtube.com/embed/zAr1Db3GBkM" height="315" width="560"></iframe>