„Regele asfaltului” Nelu Iordache r?mâne ?i f?r? contractele de desz?pezire încheiate cu CNADNR

„Regele asfaltului” Nelu Iordache r?mâne ?i f?r? contractele de desz?pezire încheiate cu CNADNR

CNADNR a reziliat dou? contracte încheiate cu Romstrade, firm? de?inut? de Nelu Iordache, pentru între?inerea pe timp de iarn? a dou? loturi de drumuri deoarece nu au fost trimise utilajele în bazele de desz?pezire ?i nu a fost asigurat? cantitatea de material antiderapant necesar?.

Omul de afaceri Nelu Iordache, proprietarul Romstrade, a fost re?inut sâmb?t? de DNA într-un dosar în care este cercetat pentru deturnarea a 25 de milioane de lei din banii pentru construirea autostr?zii N?dlac-Arad, delapidare, fals în înscrisuri ?i sp?lare de bani, ?i a fost arestat preventiv, duminic?, pentru 29 de zile de Tribunalul Bucure?ti. Ziarul Evenimentul Zilei a relatat, în ultima perioad?, ilegalit??ile omului de afaceri ?i cum a fraudat acesta statul român.

  • Ghidul de ?iretlicuri al lui Nelu Iordache, REGE AL ASFALTULUI. Contractele dubioase cu statul ?i evaziunea fiscal? i-au adus milioane de euro

„Compania Na?ional? de Autostr?zi ?i Drumuri Na?ionale din România informeaz? c? în data de 05.12.2012, Direc?ia Regional? de Drumuri ?i Poduri Bucure?ti a transmis în?tiin??rile de reziliere a urm?toarelor contracte: Între?inere pe timp de iarn? 2012 – 2013, lot 6 SDN Ploie?ti, semnat între CNADNR-SA – DRDP Bucure?ti ?i SC Romstrade SRL în data de 06.11.2012 ?i Între?inere pe timp de iarn? 2012 – 2013, lot 9 A2 (Bucure?ti - Lehliu), semnat între CNADNR SA – DRDP Bucure?ti ?i SC Romstrade SRL în data de 06.11.2012", se arat? într-un comunicat transmis de CNADNR.

  • TÂLHARI LA DRUMUL MARE

Compania de Drumuri men?ioneaz? c? decizia de transmitere a în?tiin??rilor de reziliere a fost luat? ca urmare a neîndeplinirii obliga?iilor contractuale de c?tre antreprenor, respectiv nu au fost trimise în bazele de desz?pezire utilajele solicitate conform caietului de sarcini ?i nu a fost asigurat? cantitatea de material antiderapant conform necesarului ?i graficului stabilit. Pân? la momentul începerii unei noi proceduri de atribuire a acestor contracte, activitatea de desz?pezire va fi asigurat? cu utilaje CNADNR ?i utilaje închiriate de la firmele PA/CO International (lotul 6 SDN Ploie?ti) ?i Gecor (lotul 9 A2 Bucure?ti – Lehliu).

Ne puteți urmări și pe Google News
  • Ministerul banilor, ?intit de procurorii mafio?i

Compania Na?ional? a reziliat în ultima perioad? contractele încheiate cu Romstrade privind construirea Autostr?zii N?dlac-Arad, dar ?i a altor dou? drumuri.  Astfel, CNADNR a transmis mar?i Romstrade în?tiin??rile de reziliere pentru alte dou? contracte de modernizare a DN5 Bucure?ti - Aduna?ii Cop?ceni ?i de construc?ie a variantei de ocolire Caracal, dup? ce a anulat alte dou? contracte încheiate cu asocieri din care f?cea parte Romstrade, pentru construirea primului tronson al autostr?zii Nadlac-Arad ?i pentru reabilitarea unui tronson al DN6, Alexandria-Craiova. Printre motivele invocate s-au num?rat progresul redus al lucr?rilor ?i nerespectarea termenelor asumate de constructor. Citi?i ?i:

  • „Regele asfaltului” Nelu Iordache, arestat pentru 29 de zile
  • Toate drumurile „Regelui asfaltului” duc la DNA
  • RAPORT Ofi?erii DLAF au descoperit sute de falsuri în facturile Romstrade! Cine sunt complicii „Regelui Asfaltului”
  • Nelu Iordache ?i-a cump?rat avion din fonduri europene ca s?-?i transporte muncitorii