PubliMedia renunţă la reţeaua Rodipet

PubliMedia renunţă la reţeaua Rodipet

RECUL. Titlurile aflate în portofoliul diviziei de publishing a MediaPro - PubliMedia - nu se mai găsesc la chioşcurile din reţeaua Rodipet începând de joi, potrivit unui anunţ făcut de reponsabilii companiei media.

Titlurile editate de MediaPro care nu vor mai putea fi găsite la chioşcurile Rodipet sunt: „Ziarul Financiar”, „Business Magazin”, „Pro Sport”, „Gândul”, „Pro TV Magazin”, „Ce se întâmplă, doctore?”, „The One”, „Time Out” şi „Pro Motor”. Compania dă, în acelaşi comunicat, asigurări că depune eforturi pentru a le redistribui.

Conflictul dintre cele două instituţii survine după ce o decizie similară a fost luată şi de trustul Adevărul Holding care a atacat dur în publicaţiile sale compania Rodipet şi acţionarii acesteia. Contactat de EVZ, Florin Lungoci, bossul de la Rodipet, spune că se află „în negocieri cu PubliMedia”, pentru a remedia situaţia.

„Aş vrea să nu cred că-i vorba despre o conspiraţie a editurilor de presă contra Rodipet”, spune Lungoci, care afirmă că nu mai poate solicita reluarea negocierilor cu Adevărul Holding după „atacurile succesive la adresa acţionarilor şi a mea personal” apărute în publicaţiile holdingului. Trusturile cu care Rodipet se află în prezent în negocieri pentru ameliorarea distribuţiei sunt Intact şi Publi- Media.

Totodată, Florin Lungoci a dezvăluit că, deşi datoriile companiei se ridică la 3,5-4 milioane de euro, aceeaşi companie are de recuperat de la răuplatnici suma de 10 milioane de euro.

Ne puteți urmări și pe Google News