PROTECŢIA CONSUMATORULUI: Stă cu memoriile computerului în service de şase luni
- Adam Popescu
- 15 iunie 2009, 00:00
La sfârşitul anului trecut, un bucureştean şi-a cumpărat de la magazinul eMag.ro un computer pe care l-a primit împreună cu garanţie pentru fiecare piesă.
„După doar o lună, am observat blocări ale sistemului. Am scos memoriile defecte din calculator, mi-am luat garanţia şi o copie după factură şi m-am dus la eMag, la service. Memoriile mi-au fost luate, am primit o foaie de intrare în service şi promisiunea că mă vor suna ei”, povesteşte C.H.
După o săptămână, bărbatul spune că a fost sunat de la service şi i s-a spus că memoriile sunt într- o stare bună. „I-am spus că ştiu sigur că sunt defecte şi i-am explicat cum trebuie să le testeze”, susţine bărbatul. După luni de aşteptare şi telefoane peste telefoane, bărbatul a fost acuzat că el e vinovat de probleme. Reprezentanţii Dante International, care au asamblat computerul, spun că memoriile s-au testat cu mai multe programe şi au fost trimise la furnizor. „La verificarea efectuată pentru trimiterea în service-ul autorizat, s-a observat că un SMD de pe unul dintre modulele de memorie ar fi rupt, tehnicienii service-ului au anulat garanţia, dar au trimis kitul mai departe pentru a fi reparat. Pentru a soluţiona această situaţie a fost comandat un nou kit de memorii care urmează să fie primit de client”, afirmă Ruxandra Georgescu, customer operations manager Dante International.