Deşi şi-a mai redus câştigurile, Orange România a rămas şi în 2010 cea mai profitabilă companie de telefonie mobilă, cu un profit net de 933,96 milioane lei (221,85 milioane euro).
Profitul net al francezilor de la Orange în România a fost în scădere, anul trecut, comparativ cu 2009, cu circa 18%. Totodată, cifra de afaceri a operatorului de telefonie mobilă s-a redus cu aproape 6%, până la 4,42 miliarde lei (1,05 miliarde euro), potrivit informaţiilor raportate la Ministerul Finanţelor Publice (MFP).
Orange România avea, la finele primului trimestru din 2011, 10,3 milioane de clienţi, în scădere cu 5% faţă de aceeaşi perioadă din 2010.
Vodafone, profit la jumătate Cel de-al doilea mare jucător din domeniul telefoniei mobile este Vodafone România, care a încheiat anul trecut cu un profit de aproximativ două ori mai mic decât în 2009. Astfel, profitul net a scăzut cu 53%, până la 486,97 milioane lei (115,6 milioane euro). Asta în condiţiile în care cifra de afaceri s-a redus cu circa 12%, ajungând până la 3,47 miliarde lei (823,74 milioane euro).
Vodafone România avea, la 30 iunie 2011, 8,93 milioane de clienţi. Însă, în al doilea trimestru faţă de trimestrul precedent, numărul de clienţi a scăzut cu 2,9%. La jumătatea acestui an, abonaţii reprezentau 38% din totalul clienţilor, restul de 62% achiziţionând cartele prepaid.
Câştiguri mai mari la Cosmote Al treilea mare jucător în domeniu este Cosmote România, care a înregistrat, în 2010, un profit înainte de taxe de 73,7 milioane euro, în creştere cu 12,7% faţă de 2009, din datele anunţate de companie.
Numărul clienţilor Cosmote şi Zapp, companie preluată de greci, s-a cifrat la 6,6 milioane, la finele lunii martie 2011, în scădere cu 8,3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.