Dominația serialului Las Fierbinți, care a durat luni, chiar ani de zile, a fost întreruptă, cel puțin pe segmentul comercial. Serialul care a ocupat locul fruntaș a fost Vlad, conform Paginademedia.ro.

Cel de-al doilea serial al postului Pro TV a obținut primul loc pe segmentul comercial și locul doi pe național și urban. 

La nivel național și urban, Las Fierbinți și-a păstrat primul loc, iar Vlad s-a situat pe locul doi. Între primele două seriale și ocupantul locului trei, Fructul Oprit, s-au înregistrat diferențe semnificative.

Producția postului de televiziune Antena 1 a obținut aproape jumătate din audiența serialelor de pe Pro TV. Doar pe național a avut cifre mai bune. Atât Las Fierbinți, cât și Vlad au ajuns la final în luna mai. Ultimul episod din Vlad a înregistrat cele mai bune audiențe ale sezonului. Cele două seriale vor reveni cu noi sezoane din toamnă, la Pro TV. 

La nivel național, Las Fierbinți rămâne preferatul românilor din toată țara. Serialul a înregistrat o medie de 2.013.000 de telespectatori. Vlad s-a apropiat de Las Fierbinți, cu media de 1.838.000 de urmăritori.

Cele două seriale ale Pro TV s-au situat la o distanță considerabilă de locul trei, obținut de Fructul Oprit de pe Antena 1.

În urban, telespectatorii de la orașe au urmărit cu interes viața de la țară din Las Fierbinți, care a numărat, în medie, 998.000 de persoane. Planul de răzbunare al lui Vlad Pop a fost urmărit de 925.000 de telespectatori. Fructul s-a oprit la locul trei, cu 586.000 de urmăritori

Pe segmentul comercial, serialul Vlad a reușit să detroneze Las Fierbinți. Serialul de tip dramă, difuzat luni seara, a obținut media de 465.000 de telespectatori în luna mai.

Las Fierbinți a adunat o medie de 450.000 de urmăritori, iar locul trei, Fructul Oprit, a avut jumătate din audiența primului loc.