Conceput ca flagship al reţelei H&M în România, magazinul va ocupa o suprafaţă desfăşurată pe două etaje, urmând să fie  inaugurat în primăvara lui 2011.

“Încă de la început am decis să ne surprindem vizitatorii în cel mai plăcut mod posibil, oferindu-le un mix ideal de branduri şi facilităţi de entertainment. Astfel, sunt onorat să anunţ astăzi faptul că H&M, unul dintre cele mai cunoscute branduri de modă din întreaga lume, îşi va deschide primul magazin din România în AFI Palace Cotroceni Mega Fun. Prezenţa H&M aici certifică încă o dată calităţile proiectului nostru şi completează într-un mod ideal mixul de branduri pe care îl deţinem, furnizând vizitatorilor şi mai multe motive pentru a face cumpărăturile la Mega Fun”, declară Israel Visel, Mall Manager Mega Fun.
Un brand care rezistă

Compania H&M Hennes&Mauritz AB (H&M) a fost înfiinţată în 1947, în Västerås, Suedia. De atunci, retailerul suedez de fashion oferă consumatorilor săi – adulţi, adolescenţi şi copii, produse vestimentare la modă şi de calitate la cel mai bun preţ.

Grupul H&M are în prezent aproximativ 76.000 de angajaţi, toţi fiind motivaţi de pasiunea pentru modă, respectul faţă de consumator şi dorinţa de perfecţionare permanentă. Angajaţii H&M reprezintă  cele mai importante resurse ale companiei, H&M având astfel mai mult decât un concept de business de succes.  

Cultura organizaţională H&M, bazată pe valori cum sunt simplitatea, perfecţionarea continuă şi munca în echipă, a reprezentat un factor important ce a stat la baza transformării H&M în unul dintre cei mai mari retaileri de fashion din lume, cu aproximativ 2.000 de magazine în 37 de ţări.