Doi tineri care nu s-au văzut niciodată s-au căsătorit în cadrul campaniei iniţiată de Radio 21.
„Nunta pe NeVe“, o campanie organizată de Radio 21, prin care doi tineri s-au căsătorit fără să se vadă vreodată, s-a încheiat joi seara cu o petrecere la care invitaţii s-au distrat până dimineaţa, în compania unor vedete ca Maria Marinescu, Marius Moga, Amalia şi Ilie Năstase, Cătălin Botezatu, Monica Anghel, Oana Roman, Ileana Pescariu şi Jojo.
După cununia civilă desfăşurată în dimineaţa aceleiaşi zile, când Anca Vasiliu şi Radu Stoica (Virgina şi Teologul, cum au fost numiţi la Radio 21) au spus „Da“ (ce-i drept, mireasa e ezitat preţ de câteva secunde), a urmat logodna (preferată de miri în detrimentul cununiei religioase, amânată pentru momentul în care se vor cunoaşte mai bine), oficiată de un preot într-un loc mai puţin convenţional, şi anume Clubul Fratelli. La fel de neconvenţionale au fost şi ţinutele naşilor, Dana Nălbaru şi Dragoş Bucur, care au optat pentru stilul sport, preferând jeanşii.
Nunta s-a desfăşurat după „tipicul“ petrecerilor româneşti, astfel că n-au lipsit sarmalele (făcute de mama lui Mihai Morar), mireasa a fost furată şi răscumpărată, iar invitaţii s-au „delectat“, printre altele, cu două concerte susţinute de Loredana şi Mandinga, trupă care a interpretat şi piesa „Nunta pe NeVe“, compusă special de Marius Moga pentru această campanie.
Lună de miere în Bali
Unii dintre invitaţi au rămas alături de miri până la patru dimineaţa, când petrecerea s-a încheiat, în timp ce alţii s-au retras mai devreme, din diverse motive. Unul dintre ei, Mircea Badea, a povestit, de altfel, în emisiunea sa că momentul în care plecat de la nuntă a coincis cu cel în care şi creatoarea de modă Maria Marinescu părăsea Clubul Fratelli, nu înainte de a tampona un autoturism BMW când încerca să iasă din parcare.
După o noapte plină, Anca şi Radu s-au retras în apartamentul nupţial al unui hotel din Bucureşti, urmând ca mâine-dimineaţă să plece în Bali. Mirii vor petrece acolo 10 zile, la unul dintre cele mai luxoase hoteluri de 5 stele, unde vor avea servicii all inclusive. REALITY-SHOW ÎN FM
O campanie de succes
Nunta pe NeVe, o campanie demarată de Radio 21 pe 12 septembrie, a atras imediat publicul ascultător, astfel că în concurs s-au înscris peste 500 de candidate pentru postul de mireasă şi peste 700 de bărbaţi dornici să devină miri.
Organizatorii nu dispun încă de datele exacte de audienţă şi spun că bilanţul campaniei urmează a fi făcut în scurt timp, însă, potrivit „semnalelor“, matinalul „Dimineaţa deMentă“ a atras un număr foarte mare de ascultători. „Joi, în ziua nunţii, primeam zeci de sms-uri de felicitare, pe ambele site-uri, radio21.ro şi nuntapeneve.ro, s-a atins un număr maxim de vizitatori unici, iar raportul traficului pe siteurile radio21 şi nuntapaneve era de 7.000 de useri pe oră“, a declarat Laura Chivu, Group PR&Promotion Manager Radio 21 şi Europa FM.