Orange România, cel mai mare operator de telefonie mobilă de pe piaţa locală, îşi va extinde reţeaua de distribuţie printr-un program de franciză.
Compania telecom va suporta investiţiile cu amenajarea, mobilierul şi designul sediilor comerciale ale firmelor francizate. De cealaltă parte, firma francizată va plăti iniţial o taxă fixă pentru a adera la reţeaua Orange, apoi redevenţe lunare corespunzătoare folosirii imaginii operatorului. Nu orice firmă poate deveni franciză Orange.
Se califică numai cele care au o experienţă de minimum trei ani în piaţa de IT&C locală. Contează de asemenea sediul noului magazin şi reputaţia firmei ce urmează a fi francizate. Odată devenită franciză Orange, compania îşi pierde sigla sau alte identităţi, devenind punct comercial Orange store. „Programul de franciză a fost construit pentru a creşte eficienţa reţelei de distribuţie Orange în ceea ce priveşte vânzările, activitatea operaţională şi eforturile de marketing”, transmite Orange.
Operatorul îşi va dezvolta în paralel reţeaua de distribuţie prin magazine proprii şi pe baza parteneriatelor cu marile lanţuri de retail Euro GSM, Fonomat şi Say. Orange beneficiază de cea mai mare reţea de distribuţie din industria de telecomunicaţii din România, cu aproximativ 1.000 de puncte de vânzare.