Pe parcursul unei săptămâni, participanţii la eveniment vor putea interacţiona cu brandurile prezente la ADfel într-o manieră inedită şi relaxată – de la competiţiile de improvizaţii şi de jucat scene din filme în 60 de secunde până la jocuri multiplayer combinate cu videomapping interactiv pe faţada Fabrica sau activări unde vor fi create cocktailuri, muzică şi filme epice. Intrarea la toate activităţile evenimentului este liberă.

Evenimentul va găzdui peste 40 activări neconvenţionale din partea a 30 branduri comerciale, organizaţii neguvernamentale, asociaţii nonprofit şi institute culturale. Evenimentul debutează cu Zilele Culturale ADfel (care durează în premieră 3 zile, de luni până miercuri, alături de activările brandurilor comerciale), iar această secţiune se adresează în principal organizaţiilor din zonele culturale, sociale, ecologice sau educaţionale, care îşi vor promova programele antrenând publicul în activităţi ale căror numitor comun este tot neconventionalul.

Aceştia vor implica participanţii la ADfel în diferite activări, de la ateliere de pictat pe sacoşe de pânză sau de împărtăşit poveşti bazate pe întâmplări reale, personalizare de biciclete şi confecţionare de grădini verticale sau de jonglerie, jocuri şi exerciţii pentru cei care îşi doresc să înceapă o carieră în industria de marcom, dar şi concursuri de dans şi de cunoaştere urbană.