O nouă funcție Google. Utilizatorii vor avea acces mai rapid la unele informații personale

O nouă funcție Google. Utilizatorii vor avea acces mai rapid la unele informații personaleGoogle. Sursa foto: Pixabay

Google a introdus o nouă funcție care le permite utilizatorilor să vizualizeze direct în aplicație informațiile esențiale despre facturi, fără a mai fi necesar să deschidă fiecare mesaj individual. Această actualizare reduce timpul petrecut pentru verificarea și organizarea documentelor financiare, a spus compania.

Google introduce o nouă funcție

Noua funcție introduce „summary cards”, adică carduri inteligente care afișează detalii esențiale despre facturi, precum data scadentă și suma de plată. Utilizatorii vor avea acces mai rapid la următoarele opțiuni:

  • Link direct către platforma de plată a furnizorului;
  • Posibilitatea de a seta un reminder în Google Tasks pentru a nu uita de plată
  • Acces rapid la desfășurătorul complet al facturii.
Gmail

Gmail. Sursa Dreamstime

Este disponibilă atât pe Android, cât și pe iOS

Funcția este disponibilă atât pe Android, cât și pe iOS, dar doar pentru utilizatorii care au activat opțiunile „inteligente” din contul lor de Gmail. Această funcție este disponibilă atât pentru conturile personale, cât și pentru cele Workplace, utilizate de companii pentru gestionarea comunicării interne.

Google implementează această actualizare direct la nivel de server. Din păcare, activarea poate dura ceva timp până când toți utilizatorii vor avea acces la noua funcție, indiferent dacă aplicația Gmail este actualizată la cea mai recentă versiune.

Google

Google. Sursa foto: Dreamstime.com

Altă funcție introdusă de Google

Recent, Google a lansat și o funcțiecare le va permite oamenilor să caute pe internet făcând o înregistrare video. Căutarea video le va permite oamenilor să îndrepte camera foto către ceva, să pună o întrebare despre acest lucru și să obțină rezultatele căutării.

Aceasta este cea mai recentă mișcare a gigantului tehnologic de a schimba modul în care oamenii caută online prin utilizarea inteligenței artificiale (AI). Aceasta vine la câteva luni după ce OpenAI, producătorul ChatGPT, a anunțat că testează capacitatea de a căuta punând întrebări chatbot-ului său.

Compania a introdus și rezultate generate de AI în partea de sus a anumitor interogări de căutare, cu rezultate mixte.