Potrivit Evening Standard, vedeta a vândut de 2 milioane de dolari produse din noua sa colecţie în primele minute de la lansare. Este vorba despre un nou record în vânzările de îmbrăcăminte realizate într-o singură zi. Lansarea SKIMS a fost întârziată cu o oră printr-un tweit al vedetei: „Dorim ca toată lumea să poată cumpăra și să aibă cea mai bună experiență! Vă mulțumim pentru înțelegere”.

Brandul de îmbrăcăminte a avut un început controversat

După ce numele inițial „KIMONO” a fost anunțat, Kardashian s-a confruntat cu acuzații de furt, deoarece denumirea de kimono aparţine culturii japoneze, fiind considerat un simbol al ţării. După aceste acuzaţii vedeta a dezvăluit noul nume al colecţiei sale: SKIMS „Nu am înțeles că ar fi fost ofensator”, a spus Kardashian West la emisiunea Today despre numele inițial.

Strategie de campanie

În cadrul campaniei Kardashian a folosit-o ca model pe Alice Marie Johnson care a fost încarcerată timp de 21 de ani pentru traficul de droguri. Vedeta s-a alăturat campanie militând pentru eliberarea sa.

După eliberarea ei, Johnson a spus: „Executam o pedeapsă de 25 de ani, fără posibilitatea de liberare conditionată. Kim a văzut un videoclip despre mine. Mi-a ascultat povestea. Ea a spus: „Este atât de nedrept.” Și apropo, nici nu știam cine este Kim Kardashian!”

Te-ar putea interesa și: