NEMULŢUMIRI: „Nu pot suna de pe mobil să comunic indexul la curent”
- Adam Popescu
- 13 aprilie 2009, 00:00
Un abonat al companiei Cosmote reclamă că nu poate comunica indexul la curent pentru că firma de telefonie mobilă refuză să facă conectarea cu 0800.070.809.
Numărul de telefon este pus la dispoziţia clienţilor, din Dobrogea şi Banat, de firma Enel Energie, pentru comunicarea indexului contorului electric. Facturi incorecte pentru clienţi
Sorin Ciobanu este nemulţumit că atunci când indexul nu este comunicat la timp, compania Enel emite facturi făcând media consumului din ultimele şase luni. „Numărul este apelabil din reţeaua Romtelecom, însă sunt sate întregi în Dobrogea unde nu se găseşte niciun telefon Romtelecom. Se ajunge la plătirea curentului electric în sistem pauşal din cauza lipsei de receptivitate la nevoile clienţilor Cosmote. Vodafone, Orange, RCS-RDS şi alţi operatori permit accesul la acest număr de telefon. Cosmote refuză să facă interconectarea cu acest număr în detrimentul propriilor utilizatori, care se văd obligaţi să cumpere servicii şi de la alţi operatori”, afirmă Sorin Ciobanu.
Reprezentanţii companiei de telefonie mobilă Cosmote spun că ei nu au nicio vină pentru situaţia creată.
„Numărul verde presupune un principiu de taxare inversă, costurile de apelare fiind integral facturate firmei sau instituţiei care dispune de un astfel de număr. Având în vedere regimul special al unei astfel de linii, serviciile sunt achiziţionate şi activate în urma încheierii unui contract de furnizare a acestora cu operatorii de telefonie”, afirmă reprezentanţii Cosmote. Pentru ca linia să poată fi apelată ar trebui ca Enel să facă o solicitare în acest sens către Cosmote, ceea ce nu s-a întâmplat.
În sprijinul cititorilor
În ziarul de miercuri veţi putea citi în pagina de protecţia consumatorilor poveşti ale românilor care au fost înşelaţi şi soluţii la problemele lor. Puteţi adresa întrebări şi reclama abuzuri la adresa consumator@evz.