Evenimentul Zilei > Actualitate > Lui Ponta – Copilotu’ îi creşte nasul: zice că nu-l cunoaşte pe sponsorul Umbrărescu
Lui Ponta – Copilotu’ îi creşte nasul: zice că nu-l cunoaşte pe sponsorul Umbrărescu

Lui Ponta – Copilotu’ îi creşte nasul: zice că nu-l cunoaşte pe sponsorul Umbrărescu

Ponta neagă că are maşina de la Umbrărescu, dar i-a purtat însemnele la Raliul Muscelului. La antrenament, pe aripa maşinii scrie Tehnostrade, firma regelui asfaltului. În cursă, autocolantul a fost scos.

Victor Ponta a declarat ieri, în direct, la matinalul de la Kiss FM, că "Evenimentul Zilei" a minţit atunci când a scris că una dintre maşinile folosite de acesta în cursele de raliuri a fost obţinută cu sprijinul unui sponsor generos, Dorinel Umbrărescu, unul dintre regii asfaltului.

"Nu am maşina de curse de la Umbrărescu, bineînţeles că nu. Nu mi-am permis un Alfa Romeo serios şi-atunci ce să fac, merg cu Mitsubishi!”, a declarat Ponta, în intervenţia făcută în direct.

Afirmaţia liderului USL nu corespunde adevărului astfel că ne permitem să-i împrospătăm memoria sau, poate, să-i completăm detaliile care-i lipsesc.

Firma – paravan

În perioada 2008-2010, în calitate de persoane fizice, Victor Ponta şi Keleti Edwin au participat la cursele de raliu desfăşurate în ţară (Campionatul Naţional de Raliuri) şi în străinătate, la Raliul Cataluniei. Pentru a-şi putea asigura finanţarea participării la aceste curse (maşini, echipamente, taxe, cheltuieli de transport şi cazare, reparaţii), dar şi pentru a disimula sumele de bani şi bunuri primite, cu titlu gratuit, de la diverse societăţi comerciale, colegul lui Ponta a înfiinţat SC Automedia SRL, unde el (Keleti) figura ca unic acţionar.

Iniţial, maşina de curse, un Renault Clio Sport, trebuia cumpărată de către firma lui Keleti, partenerul lui Ponta. Astfel, la data de 27 mai 2009, SC Mach 1 Sportech SRL (al cărei acţionar este un alt pilot de curse, George Grigorescu) a emis o factură proforma către Keleti Edwin, prin care îi vindea acestuia un Renault model Clio R3, varianta Evo Maxi 2009, în valoare de 115.322,9 euro.

Sponsorul Umbrărescu

Două zile mai târziu, ei au renunţat la tranzacţia directă deoarece găsiseră un sponsor – SC A&R SRL devenită ulterior SC Tehnostrade – firma lui Dorin Umbrărescu, regele asfaltului. Astfel, pe 29 mai, SC Mach 1 i-a vândut maşina lui Umbrărescu, care, la rândul lui, i-a vândut-o firmei partenerului lui Ponta. Acesta nu i-a dat niciun ban lui Umbrărescu pe maşină, angajându-se să-i facă publicitate, de toţi banii, prin afişarea numelui acestuia pe maşina de concurs, fapt care nu s-a întâmplat la niciun concurs.

Singura excepţie de care avem cunoştinţă este etapa de la Câmpulung Muscel, de la sfârşitul lunii aprilie 2011, când Mitsubishi-ul pilotat de Keleti (Renault-ul se răsturnase, cu tot cu Ponta, la Iaşi), a ieşit în decor şi s-a răsturnat deşi purta însemnele firmei lui Umbrărescu.

Câteva zile mai târziu, la raliul de la Târgu Mureş, Keleti – Ponta au dat jos însemnul Tehnostrade.

DIFERENŢA DIN POZE. În prima imagine, maşina răsturnată poartă inscripţia Tehnostrade.


În cursă (foto jos), Keleti şi Ponta au mers acoperit

"Nu am maşina de curse de la Umbrărescu, bineînţeles că nu. Nu mi-am permis un Alfa Romeo serios şi-atunci ce să fac, merg cu Mitsubishi!” VICTOR PONTA, preşedinte PSD

Publicat in categoriile: Actualitate
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News
Accesează: