Editura Evenimentul si Capital

Narcisa Iorga, pe blog: "Plimbarea" - 330 de știri și spoturi de promovare în 43 de ore de emisie

14-02/15_narcisa_ioraga_5219-465x390
Autor: | | 4 Comentarii | 697 Vizualizari

”Plimbarea” organizată de vedetele Antenei 3, la care ”nu a fost nimeni invitat” a beneficiat de o campanie agresivă de promovare, desfășurată din seara zilei de 8 august și până la ora anunțată pentru începerea protestului de duminică, 10 august. Am cerut o statistică pentru doar două posturi de televiziune ce aparțin trustului familiei lui Dan Voiculescu – Antena 1 și Antena 3.

Întrucât departamentul de monitorizare al CNA a fost afectat de o pană de curent voluntară (despre care am scris în postarea anterioară), nu mi-a putut fi pusă la dispoziție o statistică proprie, incontestabilă. Ea provine de la Kantar Media, societatea care asigură măsurarea audiențelor televiziunilor. Conform acesteia, în intervalul 8 august ora 21.30 – 10 august ora17.00, Antena 3 a difuzat 96 de ştiri în legătură cu ”plimbarea” , și 58 de spoturi ”Plimbarea libertății”, difuzate câte două în fiecare oră de emisie. La acestea, se adaugă 52 de difuzări ale spotului ”Plimbarea libertății” de către Antena 1. Kantar Media nu a înregistrat știri difuzate de postul generalist, dar este greu de crezut că acestea nu au fost difuzate în buletinele de știri. În plus, Kantar Media nu înregsitrează spoturile din intervalul nocturn 02.00 – 07.00, adică cinci ore de emisie. Iată de ce este importantă propria monitorizare a CNA, 24 de ore din 24. Acum poate că se înțeleg mai bine motivele unei pene de curent la timpul potrivit, în zona de monitorizare a CNA.

Din propria-mi monitorizare, reiese că spoturile ”Plimbarea libertății” au fost urmate, fiecare, de un alt spot în care, pe imaginile cu o mulțime participantă la un eveniment al Antena Group, era montată din off vocea lui Mircea Badea, care întreba: ”Dacă oamenii răi vin după mine și după Mihai Gâdea, cine ne apără?”. Așadar, se adaugă încă 58 de spoturi de incitare la protest difuzate pe Antena 3. Nu am monitorizat dacă Antena 1 a difuzat la pachet cele două spoturi, așadar, nu dublez numărul spoturilor în favoarea protestului difuzate pe Antena 1. Adaug însă câte două spoturi ori cinci ore pe noapte nemonitorizate de Kantar Media ori două nopți (vineri spre sâmbătă și sâmbătă spre duminică) și obțin încă 20 de spoturi doar pe Antena 1. Antena 3 dublează numărul, având în vedere că a difuzat, legate, două spoturi pro-miting: plus 40 de spoturi pe durata nopții. Aritmetica spoturilor difuzate de Antena 3 în 43 de ore de emisie arată 156 de spoturi și 96 de știri. Adunăm și 78 de spoturi difuzate de Antena 1 și obținem 234 de spoturi și 96 de știri, adică un total de 330 de producții audiovizuale doar în legătură cu acțiunea ”Plimbarea”. Nu am socotit orele de emisie dedicate dezbaterilor, deși în fiecare dezbatere s-a vorbit mult despre această mișcare de protest față de o hotărâre judecătorească definitivă sau, după unii, de solidarizare cu Antena 3.

Exemple de știri difuzate de Antena 3:

Olguta Vasilescu, DEZLANTUITA! Atac fara precedent la Carmen Iohannis! Ce vrea sa faca la referendum

Pagina 1 din 2





Stirile zilei

Alte articole din categoria: Opinii EVZ

Alte articole din categorie

capital.ro
libertatea.ro
rtv.net
fanatik.ro
wowbiz.ro
b1.ro
cancan.ro
playtech.ro
unica.ro
dcnews.ro
stiridiaspora.ro

LASA UN COMENTARIU

Caractere ramase: 1000

CITEŞTE ŞI