Monica Bellucci, imaginea Dolce & Gabbana Lipstick

Monica Bellucci, imaginea Dolce & Gabbana Lipstick

Frumoasa Monica Bellucci este imaginea ediţiei limitate a celui mai recent ruj lansat de casa Dolce & Gabbana, despre care creatorii spun că a fost conceput pentru a reflecta "o stare de spirit".

Deşi anul trecut în presă se tot bătea monedă că marile case de modă nu vor mai scoate în faţă vedete pentru a le promova produsele, ci se vor axa pe modele adevărate, iată că realitatea vine să contrazică. Chiar la finalul lui 2011, gigantul Lancôme a făcut echipă cu actriţa Kate Winslet pentru a fi imaginea campaniei de promovare a unor produse de lux al căror profit din vânzări era destinat unor organizaţii de caritate.

Numit Colecţia Monica, noul ruj combină şase nuanţe, costă 32 de dolari şi urmează să fie lansat oficial pe 12 mai.

"Ideea colecţiei a fost aceea de a crea nuanţe diferite, culori diverse care să se adapteze la starea de spirit din ziua respectivă", a declarat actriţa pentru revista WWD."Îmi plac foarte mult toate nuanţele colecţiei şi mă bucură că se pot adapta unei stări de spirit", continuă ea.

Ne puteți urmări și pe Google News

Vizualul campaniei Dolce & Gabbana a fost asigurat de către celebrii fotografi Mert Alas şi Marcus Piggot, care au mai colaborat cu casele Louis Vuitton, Missoni şi Giorgio Armani. Ideea campaniei este ancorată în cinematografia clasică italiană, iar promovarea se va face, începând cu luna mai, în Itaia, America, Marea Britanie, Rusia şi Orientul Mijlociu.

Cu această colaboarare, care nu este nici pe departe prima, Bellucci a ajuns astfel cea de-a treia figură publică importantă asociată produselor de beauty Dolce & Gabbana, alături de Scarlett Johansson şi Felicity Jones.

<object height="315" width="560"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/QoJiheuExvw?version=3&hl=en_US" /><param name="allowFullScreen" value="true" /><param name="allowscriptaccess" value="always" /><embed src="http://www.youtube.com/v/QoJiheuExvw?version=3&hl=en_US" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" height="315" width="560"></embed></object>