Modelele care au defilat pentru Victoria Secret, plătite modest. Sumele sunt infime

Modelele care au defilat pentru Victoria Secret, plătite modest. Sumele sunt infime

Modelele care au participat la ultimul show al celor de la VS nu au fost plătite regește, așa cum toată lumea se aștepta. Marea răsplată pentru cele care au urcat pe scenă este expunerea, pentru că financiar acestea nu au fost răsplătite așa cum v-ați fi așteptat.

Modelele au urcat pe scenă pentru faimă.

Prezentarea de modă Victoria’s Secret a revenit pentru prima dată în ultimii ani, în ciuda controverselor persistente. Fotomodele precum Bella și Gigi Hadid, au luminat show-ul alături de noi venite. În timp ce cifrele exacte pentru plimbarea în spectacol rămân evasive, sursele sugerează că salariul este modest.

Un raport estimează că unele modele ar putea câștiga doar câteva mii pentru apariție. Gabriela Pierantoni, proprietarul Corestone Model & Talent, a făcut puțină lumină asupra remunerației. Modelele experimentate câștigă, de obicei, între 500 și 2.500 de dolari pentru spectacol. Deși este un salariu decent pentru o singură noapte de muncă, este totuși mai mic decât tarifele pe care modelele le câștigă din campanii de publicitate sau editoriale. Pentru referință, modelele pot câștiga oriunde de la 10.000 USD la 50.000 USD pentru o singură campanie publicitară.

Expunerea poate aduce o schimbare de carieră

Un nume de nivel superior poate ajunge la un salariu de peste 100.000 USD per campanie. Distribuțiile editoriale, deși de obicei mai puțin profitabile, plătesc în continuare între 2.000 și 10.000 USD, în funcție de publicația și statutul modelului. În ciuda salariului mai mic, spectacolul oferă un alt fel de recompensă: expunerea. Chiar și modelele consacrate beneficiază de atenția pe care o generează spectacolul Victoria’s Secret, iar pentru noile venite este o oportunitate de a-și ridica cariera.

Multe nume cunoscute și-au început pe catwalkul celor de la firma de lenjerie intimă, inclusiv Tyra Banks, Heidi Klum și Adriana Lima.  Cu toate acestea, revenirea emisiunii nu a fost lipsită de controverse. Firma s-a confruntat cu reacții semnificative în ultimii ani din cauza portretizării standardelor de frumusețe și a lipsei de incluziune. Foștii directori au fost, de asemenea, criticați pentru promovarea unei culturi toxice a muncii și rezistența apelurilor la diversitate.

Ne puteți urmări și pe Google News