Ministrul Culturii, despre Teambuilding: O comedie de succesul lui „Nea Mărin miliardar” al generaţiei de astăzi. E un film ca oricare altul

Ministrul Culturii, despre Teambuilding: O comedie de succesul lui „Nea Mărin miliardar” al generaţiei de astăzi. E un film ca oricare altul Sursa: Facebook Teambuilding

Continuă controversele legate de filmul Teambuilding, care a înregistrat un succes răsunător. Ministrul Culturii, Lucian Romașcnu, și-a spus și el părerea despre acest film care a încins internetul.

Ministrul Culturii Lucian Romaşcanu a declarat că a văzut controversata comedie româneacă Teambuilding, despre care a afirmat că este, probabil, o comedie de succesul lui ”Nea Mărin miliardar” al generaţiei de astăzi, argumentând că avem foarte multe filme de artă, suntem multiplu premiaţi la marile festivaluri internaţionale, dar ”sunt o nişă”, în timp ce un film cu succes la public ”se face după altă reţetă, cu un alt tip de mesaj care, iată, şi-a găsit un exponent în Teambuilding”.

Referindu-se la filmele româneşti comerciale, Romașcanu spune că respectă părerea celor care aleg să meargă la aceste filme,  arătând că nici în America nu se fac decât foarte rar filme de artă: ”Dacă nu se duc mai mulţi să vadă filme de Cannes, poate să fie undeva o lacună a creşterii, a educaţiei, a culturii. Dar, în acelaşi timp, masa înseamnă tipul ăsta de mesaj şi nu trebuie să judeci pe nimeni”.

Lucian Romașcanu, depre Teambuilding: Există două filtre pentru un act artistic

Despre Teambuilding, Romașcanu a afirmat  că se fereşte să se pronunţe dacă acesta este bun sau rău, spunând că fiecare judecă acest aspect.:

Ne puteți urmări și pe Google News

„Există două filtre pentru un act artistic. Este filtrul popular, şi anume cât de mulţi oameni cumpără un bilet, pentru că nu s-a dat gratis nicăieri, cineva a băgat mâna în buzunar să vadă acel film. Deci succesul de public şi ceea ce spun criticii. Din punct de vedere al industriei, cinematografia este făcută să producă profit. Ne uităm la cei care au inventat cinematograful comercial - nu scoate film de artă America decât din când în când.

Noi probabil că aveam nevoie de o comedie după «Nea Mărin miliardar» care să ne scoată din casă şi să mergem la film. Sunt exagerări de limbaj, sunt poate exagerări privind viaţa din corporaţie, dar este un film al tinerilor pentru tineri şi nu trebuie să ne ascundem după deget. Din punctul meu de vedere, cine porneşte această discuţie o porneşte – cred şi vreau să fiu scuzat dacă exagerez – pentru faptul că e un mesaj pe care te poţi urca.

E un film ca oricare altul, la care, dacă vrei să dai bani, dai, dacă nu vrei să dai bani nu dai. Noi avem foarte multe filme de artă, foarte multe şi suntem multiplu premiaţi la marile festivaluri internaţionale, dar sunt o nişă. Un film cu succes la public se face după altă reţetă, cu un alt tip de mesaj care, iată, şi-a găsit un exponent în Teambuilding. A mai fost şi Miami Bici, au mai fost şi altele”, a declarat Lucian Romaşcanu sâmbătă, la Prima Tv, în emisiunea Insider Politic.