Mihaela Rădulescu s-a întors în forţă cu emisiunea „Duminica în familie“, difuzată de Antena 1.
Prima ediţie după o vacanţă de câteva săptămâni, cea de duminică, a atras în faţa micului ecran, în fiecare minut, 747.000 de telespectatori din mediul urban, în intervalul orar 15.30-18.30. Ratingul emisiunii în care invitat a fost Florin Piersic a fost mai mult decât dublul următorului clasat pe segmentul respectiv, Acasă TV. Distanţă considerabilă Până alaltăieri, Antena 1 avea în program, în intervalul de după-amiază, ediţii în reluare ale „Duminicii“ prezentate de Mihaela Rădulescu. Audienţele pe care le atrăgeau se ridicau la aproximativ 400.000 de telespectatori (3,6% rating). Reintrarea „live“ aproape a dublat audienţ a Antenei 1: 6,6% rating, adică 747.000 de telespectatori medie în mediul urban. Cu serialul „Destine furate“ şi cu programul „Al nouălea cer“ în intervalul „Duminicii“, Acasă TV s-a plasat pe locul secund, cu o medie de 358.000 de telespectatori.
Surprinzătoare este prezenţa Naţional TV pe locul 3, cu 343.000 de persoane, într-un interval în care a rulat un film western din 1978. Tot cu filme în program, dar mai noi, Pro TV s-a clasat pe poziţia a patra, cu 308.000 de telespectatori media în intervalul 15.30-18.30. În ordine, au urmat posturile Realitatea TV (192.000 de telespectatori), Prima TV (184.000), TVR 1 (162.000) Cine sunt fanii Mihaelei „Duminica în familie“ a atras în special femei (53,5% din publicul urban). După educaţie, predomină cei cu studii medii (50%) şi superioare (26%). Grosul audienţei a venit din rândul persoanelor de peste 35 de ani: 83,6% din public. Dintre acestea, 28% au avut între 35 şi 54 de ani, iar 55,5% - peste 55 de ani. Clasificarea după potenţa financiară arată un procent ridicat de oameni cu bani: 39% au venituri mari, iar 43,1% medii.