Prezență activă în social media, dar și în show-uri TV și spectacole live cu public, Micutzu se alătură echipei Vlad Cazino într-un moment în care deja este foarte cunoscută publicului colaborarea dintre vampirul Vlad și actorul de stand-up comedy Cătălin Bordea.

Așadar, un nou brand ambasador va întări angajamentul Vlad Cazino pentru divertisment de calitate, 360 de grade. Zona de stand-up comedy s-a dovedit a fi un pariu câștigător pentru cazinoul online, căci fanii acestui gen de divertisment rezonează foarte bine cu divertismentul generat de jocurile de noroc online.

 

De asemenea, grație unor astfel de parteneriate, Vlad Cazino sprijină domeniul de stand-up comedy din România și dincolo de campaniile de marketing, creează conținut relevant, savurat de fani, așa cum a fost de exemplu primul roast battle între un personaj animat din zona de gambling (vampirul Vlad) și un celebru actor real de stand-up comedy (Cătălin Bordea).

Actualul parteneriat cu Micutzu își propune de asemenea să producă multe surprize plăcute pentru fanii ambelor părți. Reprezentanții Vlad Cazino subliniază că brandul cazinoului online împărtășește valori comune cu astfel de actori de stand-up comedy, iar divertismentul de calitate online & offline va fi sprijinit în continuare în mod susținut, pentru experiențe complete și echilibrate ale tuturor pasionaților de jocuri de noroc – sloturi, live casino, bingo, jackpot poker.

Colaborarea Vlad Cazino – Micutzu se va axa de asemenea pe divertisment rafinat, cu dar și focus sporit pe zona de Responsible gambling. Nu vor lipsi acțiuni de responsabilitate socială corporativă, precum și debutul lui Vlad în „lumea reală”, în spoturile brandului. În ultimul an, Vlad Cazino s-a implicat în mai multe demersuri legate de stand-up comedy, o asociere apreciată de public.

Micutzu este numele de scenă al lui Cosmin Nedelcu, o vedetă atât online, cât și offline. Pe internet, conținutul creat de acesta are audiențe foarte mari, dovadă fiind sutele de mii de persoane care urmăresc conturile sale de Facebook, Instagram și YouTube. Micutzu este cunoscut inclusiv din show-uri TV și este cap de afiș permanent la spectacole cu public live organizate la nivel național.

 

Un proiect original lansat în 2018 de Kindred Group, Vlad Cazino a urcat rapid în preferințele publicului din România. Povestea bazată în mod amuzant, modern pe legenda vampirului Dracula atrage prin imaginea de brand, dar succesul ține inclusiv de oferta foarte variată de jocuri, de serviciile de înaltă calitate și de campaniile promoționale foarte atractive, așa cum este actualul concurs în cadrul căreia se pot câștiga săptămânal prin tragere la sorți lingouri de aur – premii 100% reale la jocuri virtuale.

 

Recent, Kindred Group a publicat raportul financiar cu privire la primul trimestru al anului 2021, în cadrul căruia subliniază că România a fost cel mai mare contribuitor din Europa de Est  la creșterea companiei în această perioadă. Ambele branduri prezente pe această piață au o evoluție ascendentă semnificativă (Vlad Cazino și Unibet). În aceste prime 3 luni din 2021, numărul de clienți activi și câștigurile financiare ale Vlad Cazino au fost mai mult decât duble față de cele din perioada similară a anului trecut.