Serbarea zilei de naştere într-un club s-a terminat cu intervenţia poliţiei. S-a întâmplat în clubul Bellagio din Capitală, de Valentine’s Week. Ciprian Zaharia, clientul direct implicat, povesteşe că atunci când a făcut rezervarea nu i s-au cerut bani în avans, ci i s-a spus că e nevoie ca în seara respectivă să consume cel puţin un meniu din cele două disponibile, pentru care să plătească 200 de lei.

Sărbătoriea zilei de naştere a soţiei, alături de opt prieteni, a început însă şi s-a terminat cu discuţii din cauza consumaţiei, la care au fost adăugate bături în plus, susţine clientul nemulţumit.

Mărul discordiei: o sticlă de whisky şi zece energizante

Bucureşteanul de 31 de ani a făcut rezervarea pe 12 februarie. Contravaloarea rezervării era un meniu de 200 de lei (o sticlă de whisky şi patru energizante sau o sticlă de votcă şi o cutie de suc).

"Când am ajuns, am observat că pe masă erau deja o sticlă de whisky (280 lei), o sticlă de votcă (240 lei), o cutie mare de suc şi patru energizante. Am reuşit să schimb sticla de votcă, pe care nu avea cine să o bea, cu una de whisky şi am continuat petrecerea", povesteşte bucureşteanul.

Deşi a crezut că problema a fost rezolvată, supriza era rezervată pentru sfârşit. "Când am cerut nota de plată am constatat că mi s-a pus în plus o sticlă de whisky, zece energizante şi încă o cutie de suc, toate costând în jur de 250 de lei, factura fiind de peste 700 de lei. Am cerut explicaţii chelneriţei, însă nici ea nu mai ştia ce să mintă. Iniţial, a zis că am cerut şi a treia sticlă de whisky şi ea nu a apucat să o aducă şi trebuie totuşi să o plătesc. După ce a vorbit cu bodyguarzii a zis că a adus şi a treia sticlă", detaliază Ciprian Zaharia.

El mai declară că pentru faptul că nu a vrut să plătească, angajaţii i-ar fi sechestrat şi pe el, şi pe invitaţi şi că a fost nevoie să cheme poliţia. După toată şarada, clientul a plătit factura, mai puţin o sticlă de whisky. P

ovestea este confirmată parţial de poliţişti. "La ora 5 dimineaţa, Ciprian Zaharia a făcut o sesizare cu privire la nota de plată, lucru constatat şi de echipajul de poliţie care s-a deplasat la faţa locului. Echipajul i-a găsit înţeleşi pe client şi proprietarul clubului, acesta din urmă cerându-şi scuze clientului pentru neînţelegerile provocate. În ceea ce priveşte sechestrarea, aceasta nu a fost sesizată", a declarat pentru EVZ Diana Sarca, purtător de cuvânt la Poliţia Capitalei.

"La noi în club nu s-a întâmplat aşa ceva"

Contactaţi de EVZ, reprezentanţii clubului susţin că aceste întâmplări nu au avut loc. "La ceva. Este absurd. Nu cred că este posibil să sechestrezi un om într-un club de noapte! Bellagio este un club care se respectă şi care, spre deosebire de o mare parte din concurenţă, se menţine pe piaţă, lucru care nu ar fi posibil prin sechestrarea clienţilor. Cel mai probabil, această persoană a fost pusă de cineva să declare acest incident", a fost replica pe care ne-au dat-o reprezentanţii clubului.

SFAT

Păstraţi probe ca să puteţi reclama situaţii conflictuale

Este bine să aveţi documente care să ateste veridicitatea spuselor dumneavoastră, în orice situaţie conflictuală, este sfatul experţilor în protecţia consumatorului. Acest principiu se aplică şi în acest caz.

"În lipsa unor probe solide prin care să se poată demonstra ceea ce aţi consumat şi ce nu, este greu de crezut că puteţi obţine o soluţie favorabilă apelând la Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor Local. O eventuală probă cu martori nu are relevanţă decât în cadrul unei acţiuni în instanţă sau în contextul unei reclamaţii la poliţie", explică Mihai Titichi, şef Serviciu juridic la Asociaţia pentru Protecţia Consumatorilor din România.