Metroul din Drumul Taberei revine în depou? Metrorex face un anunț care dă unele emoții

Metroul din Drumul Taberei revine în depou? Metrorex face un anunț care dă unele emoții

În dulcele stil clasic, a se citi dâmbovițean, nici nu fu bine inaugurat, cu surle și trâmbițe, metroul din Drumul Taberei, că oficialii Metrorex dau bucureștenilor oarecare motive de îngrijorare.

Metrorex a transmis, joi, precizări referitoare la Magistrala M5, menţionând că mai sunt finisaje de completat în staţiile Academia Militară, Eroilor şi Parc Drumul Taberei, iar în această perioadă de început este posibil să apară şi anumite nesincronizări. Compania transmite că redistribuirea trenurilor pe noua magistrală nu va afecta intervalele de succedare de pe celelalte magistrale.

”Sigur că mai sunt anumite finisaje de completat, câteva accesuri de finalizat în staţiile Academia Militară, Eroilor şi Parc Drumul Taberei. De asemenea, pentru această perioadă de început este posibil să apară şi anumite nesincronizări în funcţionarea optimă a sistemelor, în condiţiile în care, din motive externe şi nedorite de Metrorex, această magistrală nu beneficiază încă de trenuri noi prevăzute a fi echipate cu cel mai modern sistem de supraveghere şi conducere a traficului.

Menţionăm că întreaga construcţie şi toate sistemele au o garanţie de minim 5 ani. După 15 septembrie a.c. alături de constructorii acestei magistrale sunt prezenţi în staţii şi salariaţii Metrorex care sunt instruiţi să intervină în scopul asigurării celor mai bune condiţii de transport”, a transmis, joi seară, Metreox.

Dormiți liniștiți, bucureșteni! 

Compania a transmis că Drumul Taberei are circa 300.000 de locuitori și a oferit îndelungi explicații menite să nu îngrijoreze locuitorii sectorului 6, ba mai mult, le-a transmis numai motive de bucurie. ”Raportat la acest număr, capacitatea proiectată pentru transportul călătorilor pe noua magistrală de metrou este de 50.000 călători/oră/sens. În cadrul acestui proiect, Metrorex are în vedere achiziţia a 13 trenuri noi de metrou care vor permite micşorarea intervalului de succedare de 6 minute.

Facem precizarea că redistribuirea trenurilor din flota actuală pe noua magistrală nu va afecta intervalele de succedare de pe celelalte magistrale, întrucât sunt introduse în circulaţie, trenuri de tip IVA, iar acolo unde este necesar (la orele de vârf de trafic) se vor introduce trenuri suplimentare”, a mai transmis compania.

Potrivit Metrorex, prin această investiţie,  transportul de suprafaţă, atât cel public cât şi cel privat este degrevat, ceea ce conduce la reducerea poluării, reducerea numărului de accidente, limitarea degradării drumurilor, cu implicaţii importante asupra calităţii vieţii din punct de vedere al condiţiilor de mediu şi condiţiilor generale economico-sociale (realizarea de economii la carburanţi şi întreţinere, reducerea timpilor de deplasare).

”În continuare, Metrorex va administra operarea întregului ansamblu al noii linii de metrou şi pentru a menţine în condiţii optime de exploatare, Magistrala 5 de metrou, invităm publicul călător să utilizeze în mod adecvat reţeaua de metrou, să respecte regulile de circulaţie şi cele determinate de pandemia Covid 19”,a mai transmis Metrorex. Magistrala M 5 a fost inaugurată, marţi, la aproape 9 ani de la începerea lucrărilor, potrivit Spotmedia.ro.

 

Ne puteți urmări și pe Google News