Nu este miza partidei din finala Ligii Campionilor, ci a disputei dintre Burnley şi Sheffield United, din barajul Championship, o ligă inferioară din Anglia, sponsorizată de Coca Cola.
Un alt amănunt interesant este că banii vor ajunge, în totalitate, în conturile câştigătoarei, ca într-un joc de "Totul sau nimic". Pe lângă bani, învingătoarea se poate mândri că, din sezonul următor, va evolua în prima ligă engleză.
Învinsa va trebui să se mulţumească doar cu banii proveniţi din vânzarea biletelor de acces pentru meciul de luni, 25 mai, găzduit de celebrul stadion londonez Wembley.
Banii vin de la televiziuni
Cea mai mare parte din miză vine din drepturile de televizare. Pentru următoarele trei sezoane, Burnley sau Sheffield vor primi minimum 90 de milioane de dolari, chiar dacă retrogradează din nou în acest interval.
Anul trecut, "meciul de milioane" a fost câştigat de Hull City, echipă care, în acest sezon, se chinuie să evite retrogradarea din Premier League. 2,7 miliarde de dolari - suma plătită pentru televizarea următoarelor trei sezoane de Premier League