Marni, în magazinele H&M, de Ziua Femeii

Marni, în magazinele H&M, de Ziua Femeii

Noua colecţie de designer a fost primită cu poate prea mult entuziasm de o clientelă preponderent feminină.

H&M a lansat noua colecţie de designer în magazinul din Complexul Băneasa. Acolo, zona alocată modelelor marca Marni a fost luată cu asalt de clientele dornice să devină posesoarele a cât mai multe piese, fără să ţină cont de preţurile, deşi foarte mici pentru designer, destul de piperate pentru ţara noastră. Shopping exclusivist

După lansarea Versace, prima colecţie de designer care a ajuns şi în România, cei de la H&M au trezit aproape la fel de mult interes cu piesele Marni, o casă de modă lansată în 1994 de Consuelo Castiglioni.

Poate că nu la fel de impresionantă ca evenimentul din Hollywood, unde vedete ca Drew Barrymore, Milla Jovovich, Jessica Chastain şi Winona Ryder au purtat hainele care stau acum pe umeraşele magazinelor din ţară, lansarea din România, de miercuri seară, numai pe bază de invitaţie, a reunit vedete dornice să fie primele care probează hainele.

Nu au lipsit de la ceea ce reprezentanţii H&M au numit "o experienţă exclusivistă de shopping" Antonia, Jojo, Andreea Berecleanu, Olivia Steer, Andrei Zaharescu, Adrian Sână şi Corina. "Îmi plac foarte mult, în special imprimeurile: sunt foarte vii, foarte vesele, şi cred că o să achiziţionez ceva în seara asta, dacă o să îmi mai rămână", a recunoscut Corina, care a menţionat şi că este un fan al brandului şi are mai multe piese Marni cumpărate din străinătate.

La fel ca la lansarea oficială, joi, la ora 10.00, de Ziua Femeii, cumpărătoarele s-au înghesuit să prindă hainele preferate din colecţie. Coada s-a format în Băneasa încă de la intrarea în Mall. Angajaţii magazinului au muncit necontenit pentru a completa golurile lăsate de clientele care au plecat acasă cu câte cinci - şase piese de îmbrăcăminte. AVANTAJE 

Marni a atras prin această colecţie un public nou, datorită preţurilor accesibile ale colecţiei H&M Tricouri de la 99 de lei şi bluze din materiale de calitate la 229 de lei au fost obiectele cele mai căutate la lansarea oficială, dar şi în prima zi în care magazinele au fost deschise publicului. Piesele de îmbrăcăminte de la Marni pot fi cumpărate din magazinul din Băneasa Shopping City şi din cel din AFI Palace.

Colecţia păstrează spiritul casei de modă Marni. Ea include toate piesele care ar completa garderoba de primăvară a oricărei femei, de la fuste şi rochii subţiri, la jachete şi pantaloni, toate cu imprimeurile geometrice viu colorate, care marchează stilul unic al creatoarei Consuelo Castiglioni. În mod normal, o rochie Marni costă între 800 şi 1.200 de euro, iar genţile au preţuri de la 750 de euro în sus. La H&M, cele mai scumpe rochii sunt 599 de lei (în jur de 140 de euro), iar fustele pornesc de la 229 de lei. Acesorii pentru toate gusturile

Genţile din colecţie pornesc de la 159 de lei şi ajung la 299 de lei. Marni a propus şi o serie de accesorii. Clientele au plecat cu cutii de pantofi, sandale de 229 sau 399 de lei, ochelari de soare la numai 89 de lei şi mai multe vaiante de eşarfe, la acelaşi preţ. 400 de lei este preţul H&M pentru o rochie Marni, care, într-o colecţie a brandului, costă 1.200 de euro "Nu ratez niciodată ocazia să îmi iau câte ceva din străinătate, iar de la Marni cumpăr de câţiva ani.“ Corina, cântăreaţă Citiți și:

  • H&M lansează în România o colecție limitată a brandului Marni | VIDEO
  • Cinci noi magazine H&M până în vară. AFLĂ în ce orașe
  • Am cumpărat de la H&M mai mult decât o ţară cu 70 de milioane de locuitori!

Ne puteți urmări și pe Google News