Corporatia Apple a anuntat ca va deschide un nou magazin de retail in Manhattan, cel de-al treilea in aceasta zona.
Pentru a fi profitabil, magazinul, care are o suprafata totala de peste 9.000 de metri patrati pe cele trei etaje, va trebui sa vanda anual peste 36.000 de iPoduri si peste 8.000 de laptopuri Mac Book.
Viitorul magazin este situat in partea vestica a districtului Meatpacking, un loc recunoscut pentru istoria sa apusa de centru al industriei de macelarie. Astazi a devenit locul unde se afla unele dintre cele mai exclusiviste magazine de imbracaminte, hoteluri sau baruri din New York. Zona are renumele unui adevarat „paradis al petrecerilor”.
Cladirea aleasa, fost punct de prelucare a carnii, are trei etaje si apartine firmei R.K. Futterman&Associates. Renovarea ei implica costuri de peste 10 milioane de dolari pentru Apple. La acestea se adauga chiria pe care proprietarul o va percepe anual, intre 5 si 6 milioane de dolari.
„Continuam sa investim in magazine pentru a putea beneficia de pe urma experientei contactului cu clientii. Magazinele noastre sunt locul ideal unde oamenii pot vedea ultimul nostru produs, Apple TV, si ne vor ajuta in curand sa promovam cea mai mare lansare din toate timpurile - iPhone”, a declarat Peter Oppenheimer, Chief Financial Officer la Apple, pentru site-ul macnn.com.
The Meatpacking District a fost adaugat de curand in lista zonelor istorice din New York, astfel incat fatadele cladirilor nu pot fi modificate, ci doar renovate. Apple va trebui astfel sa caute o modalitate prin care sa imbine designul modern folosit la celelalte magazine cu arhitectura clasica a cladirii.