Vineri seara, la Pro TV, la prima ediţie „Dansez pentru tine” din cel de-al şaptelea sezon, telespectatorii care au urmărit timp de 4 ore şi jumătate spectacolul l-au transformat în lider de audienţă al primei zile de weekend.
În intervalul orar 20.29-1.08, în care a fost difuzată emisiunea, Pro TV a fost lider de audienţă atât pe întreg publicul din mediul urban, cât şi pe cel comercial, cu vârste cuprinse între 18 şi 49 de ani.
În minutul de aur al emisiunii, 21.41, Pro TV a înregistrat pe întreg publicul din mediul urban 12,5 puncte de rating şi 25,6 procente din cota de piaţă, fiind urmărit de două milioane de telespectatori la nivelul întregii populaţii a ţării, faţă de Antena 1, care avea de aproape 5 ori mai puţin, adică 2,9 puncte de rating şi 5,9 procente din cota de piaţă.
Postul din Băneasa şi-a luat însă revanşa a doua zi, sâmbătă, când Ţociu şi Palade, prin emisiunea lor, „Bancher sau şomer, cu Romică şi Cornel”, au depăşit ca audienţă emisiunile „O-la-la” şi „Frumuseţe pe muchie de cuţit” ale postului concurent.
Şi prima ediţie a emisiunii „Frumuseţe pe muchie de cuţit”, difuzată de Pro TV sâmbătă seară, imediat după „O-la-la”, a reuşit să adune în faţa micilor ecrane, la ora 22.31, peste un milion şase sute de telespectatori la nivelul întregii populaţii a României.
Observatorul de la ora 16.00 a fost lider de audienţă la acea oră, fiind vizionat, în medie, de 326.000 de telespectatori şi bucurându-se de 3,2 puncte de rating şi 11% cotă de piaţă.
Seara, emisiunea „Bancher sau şomer, cu Romică şi Cornel” a fost, din nou, lider de piaţă. Nu mai puţin de 764.000 de români au ales să se distreze alături de Romică Ţociu şi Cornel Palade, care, în travesti, au făcut un show extrem alături de Oana Zăvoranu şi Pepe. Emisiunea s-a bucurat de un rating mediu de 7,5% şi 15,6% cotă de piaţă. În acest timp, la Pro TV, când se difuzau „O-la-la”, se uitau doar 649.000 de români. Minutul de aur al emisiunii „Bancher sau şomer, cu Romică şi Cornel” a fost înregistrat la ora 21.19, când 1.180.000 de telespectatori se uitau la Antena 1 (11,6% rating, 22,6% share).