Licitaţie pentru publicitatea turistică

Licitaţie pentru publicitatea turistică

Ministerul Turismului va organiza o licitaţie pentru desemnarea celor două posturi internaţionale de televiziune care vor difuza campania de promovare turistică externă a României.

Licitaţia, va avea loc în iulie, valoarea estimată a contractelor  este estimată la 5,6 milioane de lei, echivalentul a 1,3 milioane de euro, fără TVA, iar termenul limită pentru primirea ofertelor este 6 iulie.     

De asemenea, contractele vor fi încheiate pentru o campanie  publicitară TV pe piaţa internaţională, pentru perioada 15 iulie - 31 decembrie.      

Canal de ştiri şi de sport Ministerul Turismului va selecta un post paneuropean de sport şi un canal internaţional de ştiri.      

Pentru a putea participa la licitaţie, posturile de sport  trebuie să depună o garanţie de 84.700 lei, iar în cazul canalelor de ştiri suma este de 28.230 lei.      

Totodată, posturile de sport  interesate  trebuie să  fi obţinut în ultimii trei ani o cifră de afaceri anuală de minim 3 milioane de euro şi să fi încheiat un contract de publicitate de minim 300.000  de euro sau trei contracte de minim 500.000 de euro.      

În ceea ce priveşte posturile de ştiri, valoarea cifrei de afaceri trebuie să fie de minimum 1 milion de euro,iar contractul de publicitate încheiat anterior să fie de cel puţin 100.000 de euro, respectiv 160.000 de euro pentru trei contracte.

CITIŢI ŞI: Vacanţa de 250 de euro

Ne puteți urmări și pe Google News