Ministerul Turismului a retras licitaţia pentru brandul de ţară din cauza unor „scăpări” care obliga practic firmele străine să aibă filiale în România.
„Printre actele solicitate era şi cartea de muncă, precum şi unele avize care pot fi obţinute doar din România. Am decis astfel să retragem caietul de sarcini şi să facem câteva modificări”, afirmă Ştefan Lungu, director de comunicare la Ministerul Turismului. Licitaţia pentru brandul de ţară a fost anulată marţi seară, din cauza unor „abateri grave de la prevederile legislative”, potrivit informaţiilor apărute în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP). Lungu a adăugat că, pe lângă seria de clarificări solicitate de firmele interesate, o altă modificare vizează termenul de realizare al proiectului pentru brandul de ţară, de la nouă luni, cât era anterior, la şase luni.
Noua formulă a caietului de sarcini va fi lansată pe site cel târziu miercurea viitoare, iar termenul de înscriere va fi şi el amânat până la finele lunii aprilie.