Începe târgul bogătaşilor

Începe târgul bogătaşilor

De mâine, la Romexpo vor fi expuse „jucării“ de 60 milioane de €.

Milionarii din România sunt aşteptaţi să-şi cheltuiască banii la târgul exclusivist al brandurilor de lux, Luxury Show, care se deschide mâine în Bucureşti. Autoturisme de fiţe, preparate sofisticate, ambarcaţiuni de elită, care le satisfac dorinţa de confort şi celor mai pretenţioşi bogătaşi, bijuterii la superlativ, lenjerie brodată cu cristale Swarovski - valoarea produselor de cinci stele ce vor sta aliniate sub cupola de la Romexpo depăşeşte, anul acesta, 60 de milioane de euro. Dublu faţă de prima ediţie, Luxury Show 2006. Evenimentul de lux se va deschide, mâine-seară, cu o licitaţie în cadrul căreia se vor adjudeca o minge de fotbal cu autografele jucătorilor echipei naţionale, un colier unicat din aur cu lemn de abanos şi diamant, ceasul Omega primit de Gabriela Szabo în anul 1997, când a fost desemnată Sportiva anului. Şi dacă prima zi a evenimentului e rezervată VIP-urilor, de vineri până duminică, la salonul luxului dus la extrem îşi pot clăti ochii şi românii care nu au cardurile/ conturile/saltelele burdu- şite cu mii şi mii de euro. Cu o singură condiţie: să plătească 50 de lei pe biletul de intrare. Târgul milionarilor de pe plaiurile mioritice mai are mult până să-l ajungă în valoare pe cel din Moscova, însă nici bogaţii României nu-şi pot măsura încă pretenţiile cu cei 44 de miliardari şi 88.000 de milionari în euro din Rusia. Cu toate acestea, „jucăriile“ de la Luxury Show made in Romania au preţuri exorbitante. Colier + cercei = 1,6 milioane de euro Cel mai scump produs de anul acesta, un set de bijuterii - cercei şi colier - semnat Oana Mizil şi estimat la 1,6 milioane de euro, va fi cu siguranţă în centrul atenţiei, mai ales că are loc rezervat în mijlocul Pavilionului Central Romexpo. Alături de acesta va străluci un diamant unicat în România, evaluat la 150.000 de euro. Bijuteriilor de peste 6 milioane de euro le va fi dedicată o seară specială, duminică. Cu dedicaţie pentru doamne sunt şi covoarele Versace, lenjeriile de pat încrustate cu cristale Swarovski, telefoanele mobile placate cu aur, spa-urile exclusiviste, cărţile Valentino sau Gucci. Numai bune de trecut pe lista Moşului! Nici bărbaţii nu vor fi neglijaţi, aşa că autoturismele şi ambarcaţiunile deţin şi anul acesta cea mai mare suprafaţă la salonul luxului. Iahturi de peste 600.000 de euro (fără taxa de lux de 9% şi fără TVA), un Bentley Azur de 450.000 de euro, un Maybach de 400.000 de euro, Mercedes Benz cu interior din piele de crocodil, de 280.000 de euro, motociclete Harley- Davidson Road King ediţie limitată - oferta este pe gusturile tuturor. Poftă de cumpărături să fie! EDIŢIA 2006 Vânzări de 6 milioane de euro

Prima ediţie a târgului milionarilor din România, organizat în decembrie 2006, a avut un neaşteptat succes la public, reflectat şi în numărul de vizitatori, şi în vânzări. Salonul Luxury Show 2006 a înregistrat vânzări de aproximativ şase milioane de euro. Firma Domo Automobile a vândut, în total, 14 „bijuterii“ pe patru roţi - Lexus, Infinity şi Rolls-Royce.

Cel mai scump exponat de anul trecut, o ambarcaţiune Azimut 46, în valoare de un milion de euro (cu taxe), prezentat de firma Yacht Neptun, a fost cumpărat chiar în prima zi a manifestării. Cât priveşte bijuteriile, cea mai mare vânzare a înregistrat-o Royal Diamonds, care a vândut şase ceasuri de lux, în valoare totală de 6.000 de lei.

Salonul luxului care începe mâine aşteaptă 10.000 de vizitatori, cu 4.000 mai mult faţă de anul trecut.

Ne puteți urmări și pe Google News