Reprezentanţii în domeniul articolelor vestimentare din piele şi blană naturale au precizat că produsele lor aduc o creştere a bugetului cu peste 10 milioane de euro în fiecare an, informează DailyBusiness în ediţia electronică.
"Piaţa valorează peste 10 milioane de euro ca cifră totală de afaceri, în condiţiile în care noi, în 2007, am realizat vânzări de aproximativ 1 milion de euro", au declarat reprezentanţi ai unei companii care are o tradiţei de 12 ani în producţia şi comercializarea articolelor de piele pe piaţa românească.
Potrivit jucătorilor în domeniu, cele mai solicitate articole sunt combinaţiile din piele şi blană, iar printre preferinţele românilor un loc fruntaş îl ocupă blana de nurcă.
"Au început să se poarte iarăşi şi cojoacele, însă adaptate la moda din ziua de azi, în culori mai frumoase, moderne, trei sferturi. Clienţii care achiziţionează acest tip de cojoace sunt persoane cu vârsta cuprinsă între 16-70 de ani, care au venituri medii şi peste medie", a spus Roxana Tonea, director general al unei alte companii de renume .
Tot reprezentanţii în domeniu au concluzionat că, spre deosebire de cetăţenii străini, românii cheltuie mai mulţi bani pentru a-şi cumpăra articole vestimentare.