FINALA EUROPA LEAGUE DE LA BUCUREŞTI. Primele măsuri luate de autorităţi

FINALA EUROPA LEAGUE DE LA BUCUREŞTI. Primele măsuri luate de autorităţi

Peste 4.000 de angajaţi ai Ministerului Administraţiei şi Internelor vor fi angrenaţi în acţiunea de desfăşurare în bune condiţii a finalei Europa League care va avea loc pe data de 9 mai. Autorităţile române au stabilit primul plan de măsuri ce vor fi luate la cel mai important eveniment fotbalistic din istoria României.

Măsurile pentru asigurarea desfăşurării în condiţii de siguranţă a finalei „UEFA Europa League”, ediţia 2011-2012, ce va avea loc la Bucureşti, pe stadionul „Naţional Arena”, au fost discutate, ieri, în cadrul unei şedinţe tehnice ce a avut loc la sediul Ministerului Administraţiei şi Internelor (MAI).

Din ordinul ministrului Administraţiei şi Internelor, Gabriel Berca,  toate structurile MAI cu competenţe în domeniul ordinii şi siguranţei publice, prin reprezentanţi desemnaţi, au constituit Centrul Operaţional pentru coordonarea activităţilor de ordine şi siguranţă publică pe timpul desfăşurării finalei „UEFA Europa League”, aflat în conducerea directă  a secretarului de stat, Petre Tobă. Şedinţa tehnică a fost condusă de şeful Departamentului Ordine şi Siguranţă Publică, chestor principal de poliţie Petre Tobă,  fiind discutate şi analizate măsurile specifice ce se impun a fi luate pe durata acestui eveniment sportiv. Efectivele MAI  prezente vor asigura, potrivit competenţelor, măsuri specifice în zona aeroporturilor, punctelor de frontieră, pe traseele de deplasare şi în apropierea locurilor de cazare ale suporterilor, în zonele turistice şi de agrement, precum şi pe căile de afluire/defluire spre stadion şi de la Arena Naţională.

4.400 de lucrători ai Ministerului Administraţiei şi Internelor, dintre care peste 2600 poliţişti, aproximativ 1.500 jandarmi, 50 poliţişti de frontieră şi, aproximativ, 200 pompieri, vor acţiona în misiuni pentru punerea în aplicare a planului de măsuri pentru asigurarea unui climat de ordine şi siguranţă publică, pentru prevenirea oricăror fapte antisociale. Aspectele privind modul de desfăşurare al misiunilor din competenţa Ministerului Administraţiei şi Internelor, implicit şi efectivele angrenate, vor fi analizate şi în cadrul şedinţelor tehnice ce vor fi organizate în  perioada următoare la sediul MAI, sub conducerea secretarului de stat, şef al Departamentului Ordine şi Siguranţă Publică, Petre Tobă.

Ne puteți urmări și pe Google News