Un timişorean reclamă faptul că a rămas fără haină, după ce a trecut de filtrul de securitate al Aeroportului Internaţional „Traian Vuia”, din Timişoara.
Mai întâi a uitat de ea, apoi, deşi a revendicat- o în timp util, a aflat că haina dispăruse, pentru că ar fi fost predată companiei. La câteva zile de la incident tânărul a aflat că, de fapt, haina lui s-a „volatilizat” de sub nasul ofiţerilor SRI. Pierdută printre ofiţeri antitero Cosmin Lungu a plecat vineri, cu o cursă Wizz Air, spre Paris. Cu o oră înaintea decolării s-a prezentat pentru îmbarcare. La trecerea prin poarta de securitate, din neatenţie, şi-a uitat geaca în cutia în care i s-a cerut să o pună pentru control. În avion, puţin înainte de decolare, a realizat că nu are haina şi, amintindu-şi unde a rămas, a telefonat unei rude, pentru a o recupera. Aceasta a venit imediat, însă i s-a spus de către angajatul SRI că „nu a fost găsită nicio geacă”.
„La filtrul de securitate erau numai patru sau cinci cutii refolosite. Nu exista posibilitatea ca o cutie să fie blocată prea mult timp”, povesteşte păgubitul.
Odată cu reîntoarcearea în ţară, după weekend, Cosmin a aflat că de controlul respectiv se ocupă brigada Antitero Antideturnare a SRI. „Oficialul de la antitero, pe care l-am sunat la întoarcerea în ţară, mi-a zis că toate obiectele pierdute sunt predate la compania aeriană, iar de aici mi s-a spus că nu au primit nimic. Mi se pare nefiresc să nu poţi avea încredere într-o autoritate care te controlează. Îmi vine greu să cred că geaca aceea nu a fost furată, aşa cum nu cred că şi-a însuşit-o un alt pasager care mi-a urmat la control”, spune Cosmin, menţionând că ţine să facă publică păţania nu pentru că ar suferi enorm din cauza pierderii, ci pentru a atrage atenţia asupra situaţiei în sine. Ce spun oficialii aeroportului
Reprezentaţii aeroportului susţin că nu se pot implica în găsirea hainei. „Noi oferim aici numai infrastructura. În momentul în care primim o reclamaţie de genul acesta direcţionăm pasagerul spre compania transportatoare”, a declarat Carmen Stoica, purtătoarea de cuvânt a aeroportului timişorean.
În sprijinul cititorilor
- În fiecare miercuri, veţi putea citi în pagina de protecţie a consumatorului poveşti ale românilor care au fost înşelaţi şi soluţii la problemele lor. Puteţi adresa întrebări şi reclama abuzuri la consumator@evz.ro.