Lumea se schimbă într-un ritm mai accelerat decât ne-am fi putut imagina. De aceea, avem nevoie să ne reinventăm, să acceptăm schimbările ca o formă naturală de exprimare a realității curente.
Trendul global cu privire la piața de evenimente corporate se îndreaptă către noutate și inovație, drone, entertainment digital, holograme ale speakerilor și cadouri digitale.
În România, cel mai modern complex dedicat evenimentelor corporate pune la dispoziția companiilor servicii complete, de calitate înaltă. Complexul poartă numele de Face Convention Center și până în prezent a găzduit lansări de produs, gale, conferințe și congrese pentru companii din industrii ca: telecomunicații, digital marketing, petrol, retail, comerț online, IT, fashion, bănci, auto.
În exclusivitate, Florin Pandilică a acordat un interviu despre serviciile care reinventează evenimentele corporate din capitală:
- Piața de evenimente corporate este diversificată, însă conceptul întâlnit la Face Convention Center observăm că se diferențiază clar de altele. Pe ce aveți de gând să mizați în perioada următoare?
Ca și până acum, mizăm pe calitate de top. Pe noi ne diferențiază serviciile complete oferite într-un cadru exclusivist. Avem 4 spații generoase, dotate cu tehnologii de ultimă oră, special create pentru a îndeplini toate cerințele legate de siguranță și entertainment pe care un eveniment le impune.
În plus, continuăm să investim frecvent pentru a crește standardele calității serviciilor.
- În România, fidelizarea angajaților se realizează și prin organizarea de petreceri. Ce îi determină pe managerii de companii să iși dorească o petrecere pentru angajații lor?
Trendul actual adoptat de managerii de companii este reprezentat de motivarea angajaților prin intermediul entertainmentului.
Credem că acesta este unul din motivele pentru care aleg să colaboreze cu noi – au absolut tot ce își doresc într-un singur loc.
- Ce companii organizează, cel mai frecvent, petreceri pentru angajați?
Companiile de telecomunicații și marketing investesc în petreceri destinate angajaților, concentrându-se foarte mult pe motivarea acestora.
- Un reper al evenimentelor de business din capitală, Face Convention Center a stabilit noi standarde în industria locală. Cum s-a întâmplat acest lucru?
Așa cum vă spuneam, misiunea noastră a fost aceea de a oferi momente remarcabile și servicii complete la cele mai înalte standarde într-un singur loc.
Spații și servicii complete cum avem la Face Convention Center nu mai există în România, acesta fiind și unul din motivele pentru care suntem atât de apreciați de companiile care ne trec pragul.
Standardele la care faceți referire reprezintă răspunsul firesc la exigența pe care am ales să o implementăm în fiecare proiect găzduit de Face Convention Center.
- La fiecare sfârșit de an, companiile aleg să organizeze pentru angajați un corporate party. Ce anume face ca o petrecere să fie memorabilă?
Pentru ca o petrecere să fie de-a dreptul extraordinară, venim în întâmpinarea clienților noștri cu servicii complete de calitate înaltă. Designul interior exclusivist joacă și el un rol important, alături meniul culinar diversificat și personalizabil, echipamentele tehnice de ultimă generație, dar și de serviciile de entertainment oferite de coregrafi, DJ și entertaineri de rang internațional. Răsfățul culinar este asigurat de celebrul Chef Martin White.
Iarăși, un aspect important este și adaptabilitatea celor 4 spații. Dispunem de 800 mp de panouri LED, sisteme de lumini și sunet de top. Nu în ultimul rând, creăm întotdeauna setup-uri reușite, conform cerințelor primite de la client.
- Care a fost prima cerință pe care ați avut-o pentru arhitecții care au proiectat complexul?
Ne-am dorit ca spațiile să aibă siguranță cât mai sporită. Siguranța a fost și este în continuare responsabilitatea noastră numărul unu, complexul având și toate autorizațiile ISU.
- Care sunt cele mai importante aspecte de care ar trebui să țină cont managerii de companii pentru ca petrecerea aniversară să fie reușită?
În acest caz, designul și capacitatea locației contează foarte mult. Pe lângă serviciile complete și categoria de food&beverage foarte diversificată, aceștia ar trebui să țină cont și de parcarea
generoasă pe care o punem la dispoziție, eliminând astfel situațiile neplăcute.
- Având în vedere că Face Convention Center este cel mai mare complex dedicat evenimentelor corporate din Capitală, de unde a venit ideea unei astfel de investiții?
Asistam la o dezvoltare vizibilă a mediului corporativ, dar care nu putea beneficia de spații dedicate evenimentelor corporate la scară mare. De atunci și până acum, am simțit în fiecare zi că am făcut o treabă excelentă, pentru care clienții noștri continuă să ne mulțumească.
- Ne puteți spune care este secretul succesului Face Convention Center? Ce tipologie de business adoptați?
Calitate fără compromisuri. Aceasta este tipologia noastră de business.
Investiția noastră nu se rezumă doar la construcție și dotări. Noi am investit în oameni, pentru oameni. Avem 180 de specialiști experimentați în această industrie. Vorbim de manageri, event planneri și tehnicieni care s-au specializat ani de zile la cele mai bune școli de profil din afara țării. Sunt oameni energici, orientați către client, care gestionează evenimente de până la 7000 de persoane, crescând întotdeauna calitatea serviciilor noastre. Din acest motiv, în prezent, suntem în discuții de business, primind tot mai multe solicitări din partea unui număr mare de companii din afara țării pentru a le oferi know-how-ul nostru.
- Care este capacitatea complexului?
Complexul pune la dispoziția clienților săi mai multe spații, fiecare putând fi amenajat în funcție de tematică și număr de participanți.
Face are o capacitate de 200-2000 persoane și are cea mai generoasă suprafață (1700 mp), Kusin (900 mp) poate găzdui 100-1000 persoane și Social (700 mp) 100-1000 persoane. Deținem și un spațiu în aer liber – Forest - cu o suprafață de 1500 mp și o capacitate de 100-1500 persoane.
- De ce aleg companiile să organizeze evenimentele la Face Convention Center?
Practic, Face Convention Center a redefinit noțiunea de eveniment corporate, iar companiile care se respectă nu au făcut decât să îmbrățișeze acest concept.
Complexul este amplasat in zona centrala a Bucurestiului (incinta Romexpo), fiind în imediata apropiere a hotelurilor de business. De asemenea, accesul la cele mai importante centre de afaceri și la aeroport se realizează facil.
Așa cum am menționat anterior, companiile apreciază designul interior exclusivist, alături de serviciile complete pe care le oferim, întotdeauna cu zâmbetul pe buze.