Era ÎNSĂRCINATĂ prinţesa Diana când a murit? Dezvăluirile serviciilor secrete ruseşti

Era ÎNSĂRCINATĂ prinţesa Diana când a murit? Dezvăluirile serviciilor secrete ruseşti

Serviciile secrete ruseşti susţin de multă vreme că ceea ce s-a întâmplat cu prinţesa Diana - de la a cărei moarte tragică tocmai s-au împlinit 18 ani, nu a fost un simplu accident. Oficial, Lady Diana a murit într-un accident de maşină care a avut loc în tunelul Alma din Paris, în august 1997. Dar...

Agenţii ruşi de la Paris au bănuit că este ceva în neregulă când au observat intrarea în ţară a 3 ofiteri superiori din M6 (serviciul secret britanic), chiar înainte de tragicul accident al lui Lady Di.

Trupul ei a fost mumificat

Dezvăluirile au fost incluse într-o carte care a fost publicată în anul 2013. Astfel, autorul cărţii, Gennady Sokolov, care are legături strânse cu serviciile secrete ruseşti, crede că prinţesa a fost ucisă “în stil englezesc”, de către spionii britanici, după cum nota Daily Express.

Ne puteți urmări și pe Google News

Teoria prezentata în carte susţine că un cip a fost amplasat în maşina prinţesei, iar acesta a blocat frânele într-un moment ales de un spion care urmărea autoturismul, alături de paparazzi.

Sokolov spune că este imposibil să se mai demonstreze ceva, pentru că cei implicaţi au fost probabil ucişi, iar unii martori “au dispărut în mod straniu”. “Diana devenise o serioasă ameninţare pentru familia regală. Se zvoneşte că era însărcinată şi cred că nu este o coincidenţă faptul că trupul ei a fost mumificat înainte de a fi trimis la Londra. Aşa nu se mai putea afla dacă fusese însărcinată”, declară Sokolov.

Teoria lui este susţinută şi de miliardarul Mohamed Al Fayed, tatal lui Dodi Al Fayed - iubitul prinţesei, care a murit alături de ea în accident. La momentul respectiv, într-un articol publicat în Komsomolskaia Pravda, Sokolov a afirmat că a identificat "cel puţin trei duzini de absurdităţi", care indică o misiune falsă şi o acoperire sofisticată: "Diana devenise o ameninţare reala pentru Palatul Windsor".

Oficial, vinovat este considerat şoferul, Henri Paul, care ar fi fost beat, dar şi jurnaliştii care urmăreau maşina, determinându-l astfel să conducă cu viteză excesivă.